Wie heeft er een leuke tekst voor op een kaartje aan een cadeautje. Mijn dochter wisselt van school aankomend schooljaar. Als afscheid deelt ze wat lekkers uit, en een klein cadeautje voor iedereen.
Geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach! Die heb ik op het kaartje voor 1 van de juffen van mijn zoon, die volgend jaar een andere klas gaat doen.
Ik heb deze een keer gedaan En een keer een klein plantje met foto van dochter bij een meetlint, met de tekst: bedankt dat ik bij jou mocht groeien en bloeien.
John wisselt ook, maar hij heeft een briefje zelf geschreven ( nu in groep 3) en dat zit dan aan wrakken met kleinigheidjes, bellenblaas, stuiterballetje, chocolaatje en zakje snoepjes, voor de juffen en meester (8 in totaal) noteboekje + pen
Ik ben nu bezig met de afscheidstraktatie van mijn dochter. Heb een sleutelhanger met naam en daaraan een kaartje in de vorm van een sleutel met de tekst: Voor mij gaat de deur hier op slot. Veel plezier nog allemaal !!! Voor de leerkrachten een klein potje drop met de tekst: 't zit d'rop
Haha, heel alert! Heb ik overheen gelezen, maar zou wel suf overkomen zoiets. Het was een voorbeeld snel van internet geplukt. Heb ik precies de verkeerde uitgezocht . Ik heb zelf de kaartjes gemaakt en gelamineerd aan een pot gevuld met marsjes gehangen. Het was voor mijn dochter die toen in groep 8 zat en ze wilde dat er ‘u’ stond ipv jou. Dus is hoe dan ook goed gekomen