Hoi Allemaal, 2 jaar geleden zou ik starten met cryo tp, werd ziek niks ernstigs gelukkig , maar wel een heftige longontsteking. Waardoor ik langer uit running was. Wij zijn nu gestart met goede moed in deze cyclus voor een cryo in eigen cyclus. Veel veranderd, nu moet je dus zonder medicatie , echo etc, alleen met ovulatietesten lastig. ben er zo lang uit, zelf helemaal kwijt hoe of wat. Heb op cyclusdag 10 wel een echo op aanvraag nu en dan hoor ik dus dominant meer en moet ik starten met testen. Vind het zo spannend allemaal, heb 2 gezonde kindjes rondlopen beide middels cryo tp. Goede hoop en wil zo graag dat deze poging slaagt. maar je weet het nooit. Heeft iemand hier ervaring met het terugplaatsen van oudere cryo's dus net als ik 9 jaar oud! Ben 42 dus de beste spannende leeftijd, de kunst gaf aan dat geluk heb met jonge embryo's. hoor graag jullie ervaringen over de procedure en alle uitleg want ben echt veel vergeten succes allen die ook in de molen zitten Ps, tekst wordt steeds na het opslaan beetje aangepast door de autocorrect ofzo groetjes, wensje