9 jarige david uit spijkenisse vermist

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Melanina, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Van onze Rotterdamse redactie
    SPIJKENISSE - De politie Rotterdam-Rijnmond zegt ’alle opties open te houden’ inzake de verdwijning van het 9-jarige autistische jongetje David Bale uit Spijkenisse.

Het knulletje zou vanmiddag rond kwart over twaalf van school bij zijn vader aan de Riekvoorde thuiskomen om te eten, maar dat gebeurde niet. Ook kwam hij niet meer terug op school, waar hij om één uur zou moeten zijn.
    De politie is inmiddels samen met de vader van het jongetje een zoekactie begonnen. Aan alle politiewagens in de regio is gevraagd naar hem uit te kijken. Ook is een sms-alert uitgegaan en is het openbaar vervoersbedrijf RET gewaarschuwd om naar het knulletje uit te kijken.
    Volgens een politiewoordvoerder is er (nog) niet besloten een zogeheten Amber-alert uit te doen, waarbij het hele land op grote schaal wordt gewaarschuwd over de verdwijning. „Aan de andere kant houden we momenteel nog alle opties open, van een misdrijf tot een familiaire aangelegenheid”, aldus de woordvoerster.
    Van David wordt inmiddels wel een foto verspreid. Ook wordt er een oproep gedaan op de sociale media, zoals twitter, om uit te zien naar de jongen. David zou geen notoire wegloper zijn. Twee jaar geleden kwam hij een keer niet thuis toen hij met vriendjes was meegegaan, aldus de Rotterdamse politie.
    Volgens een politiewoordvoerster heeft David zwart krullend haar en draagt hij een grijze jas met opvallend witte strepen op de mouwen. Ook heeft hij witte gympen aan met groene veters. Davids school, De Bron aan de Vlasdreef, sloeg alarm nadat David daar ook niet arriveerde.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Krijg nu net de amber-alert sms binnen!

Hoop dat hij snel gevonden zal worden!!

3. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik kreeg indd ook net amber alert binnen. Hoop dat ze hem snel vinden. Als hij weggelopen is (wat je dan maar hoopt in dit geval) hoop ik dat iemand hem naar binnen haalt...het kan zo koud zijn 's nachts...Arm kindje.

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

hier ook de amber alert binnen:( Arm kind, is hier vlakbij. Hoop dat hij snel en ongedeerd wordt gevonden!!

5. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Vermist jongetje (9) weer terecht
    Uitgegeven: 27 januari 2011 21:38
    Laatst gewijzigd: 27 januari 2011 23:41

SPIJKENISSE - De 9-jarige David Bale uit Spijkenisse voor wie donderdagavond een Amber Alert was verstuurd, is terecht.

© ANPHet vermiste jongetje is na een melding door agenten ongedeerd gevonden in een trein in de buurt van Deurne. Dat liet de politie weten.

Het autistische jongetje werd sinds het middaguur vermist. De jongen was vanaf zijn school aan de Vlasdreef in Spijkenisse op weg gegaan naar zijn huis, waar hij niet aankwam. Daarna werd alarm geslagen.

Hij schijnt dankzij Amber Alert gevonden te zijn.
    Blij dat hij weer terecht is, wat zullen de ouders geschrokken zijn.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Gelukkig is hij er weer!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gelukkig is hij er wer
    het amber alert als je berichten krijg kost je dan geld????

8. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nee volgens mij kost dat geen geld. ( zover ik weet )

Fijn dat het jongetje weer terecht is!!

9. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Fijn dat hij terecht is, ik vraag me echter wel af wat hij in Deurne te zoeken heeft? Op avontuur gegaan zeker? :(

En Amber Alert is geheel gratis trouwens! :)

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik begreep op hart van nl dat hij snoepjes wilde gaan kopen..

Deel Deze Pagina