Hey meiden, ik ben nu 2 weken overtijd. Heb vrij veel symptomen. Aleen de testen vlijven negatief ( kruitvat 2 voor 5 ) de dokter zei afwachten tot er een posi test komt. nu heb ik ineens sinds vanmiddag kramp in me onderbuik, en helder rood bloed verlies. ik heb wel vanochtend sex gehad, dus ik weet niet of t nou een vaatje is die geknald is.. Het is niet veel, heb inlegkruisje in en daar zit amper wat op. Met plassen zie je wel dat me plasje urine rood wordt in de wc. Ik wil zoooooo graag een kindje, ben in oktober 2011 mijn zoontje verloren met 20 wk zwangerschap Heb de huisartsenpost al gebeld en die zei misschien miskraam maar je moet afwachten. Ze zei dat de dokter wel even terug zou bellen, maar dat is nu al wel 2 uur geleden... pff 2 meiden met een baby die ik ken, stelden me gerust en zeiden me dat hun zelf en familie van hun ook gewoon bloed hebben gehad tijdens zwangerschap en ze hebben nu allebei een prachtig kindje. ik hoop dat t gewoon een bloeding is en er nix aan de hand is... zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt??? xxxx
ik kan mij heel goed voorstellen dat je enorm in de stress zit. zeker gezien je voorgeschiedenis. ik weet niet of er intussen iets verander is in je situatie? het komt vaker voor bloedverlies tijdens zwangerschap en zeker na gemeenschap. ik hoop dat het loos alarm is en dat je beebje lekker bij je mag blijven tot in ieder geval de 37 weken. heel veel sterkte en ik wens je het allerbeste
Jeetje, wat lijkt me dat erg met 20 weken zeg... Moet vast heel zwaar zijn geweest! Ik heb toen ik stopte met de pil ook veel tussentijdse bloedingen gehad, maar jij zal al wel een tijdje van de pil af zijn? Ook had ik t idd met afvegen. Dat kan ook een beetje rose verlies zijn vermengt met bloed, dat is niet erg geloof ik. Je zegt dat je bloed had nadat je s ochtends sex hebt gehad, was het niet tijdens de daad? Ik had dat nl, de zogenoemde contactbloedingen. Was naar de ha gegaan en die had een uitstrijkje gemaakt en nu blijk ik pap3a te hebben. Dus als het nog een x voordat en je vertrouwd het niet, gewoon naar de ha! Ik ga iig voor je duimen dat het geen vmk is meid. Succes ermee!
hey meiden, heb nu al ondertussen 4 dagen dat bloed. ben bij me eigen dokter geweest en ze denkt dat t gewoon ongesteld is.. maar ze urft t ni zeker te zeggen. dit blijft dus onduidelijk. verder heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een onderzoek bij de Gyn, aangezien miujn cyclussen super raar lopen en ik al een half jaar aan t proberen ben met ovulatie testen en allerlei rare handstanden. ben benieuwd wat er uit gaat komen...
ik had vammorgen ook ha gebeld 11 dgn overtijd en sinds vanmorgen een beetje roze afscheiding inmiddels is dat roze rood geworden maar ga toch na de ha donderdag en zie wel wat er gezegd word, jij heel veel succes in ieder geval