Omdat overal de schappen van Nutrilon 2 leeg staan denken wij erover om over te stappen naar Etos huismerk standaard 2 (dat is altijd wel op voorraad)... Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb gehoord dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is... Klopt dit? Ik hoor het graag van jullie. Bedankt alvast!! Groetjes
Hetzelfde is het niet, maar het is wel net zo goed (en ook nog eens voor de portemonnee). Ikzelf ben ook overgestapt van Friso naar Etos voeding. Ik vind het ook nog eens reuze handig dat Etos en AH voeding exact hetzelfde zijn. Grijp je nooit mis. Wel is de AH voeding 0,50 cent duurder.
Inderdaad net zo goed! Niet helemaal hetzelfde, je kunt op internet vergelijkingen vinden. Om dezelfde reden overgestapt. Ik gebruik dan nog wel de 0-6 maanden voeding, maar heb niets gemerkt! Had nog 1 bus Nutrilon staan en deze gemengd met die van de etos. Daarna gewoon volledig over en geen problemen mee gehad! Merk het alleen in mijn portomonee! Met de voedingen vanaf 6 maanden heb je bij de etos ook veel vaker acties dan bij de nutrilon! Nu is er bijvoorbeeld een 2+1 gratis actie!
Hier zijn de schappen ook leeg, had nu besteld via wehkamp, geen verzendkosten en binnen 24uur in huis. Ik wilde liever niet overstappen en zo is ook wel erg makkelijk.
Als het om opvolgmelk gaat kun je normaal gesproken zonder problemen omwisselen of per pak een ander merk nemen. Duurder is niet beter, het is alleen maar duurder. Kijk hier even: Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs
Ik ben van nutrilon 2 naar supermarkt nr2 gegaan. Dat was ook bij 7-8 maand. Gaf geen enkel probleem.