Hoi hoi, Nou ben ik op zoek naar dit jurkje van de c&a (merknaam palomino?), in de winkels bij ons in de regio is hij niet meer te vinden. Ik zoek maatje 74 en/of 80, het jurkje is bedoelt voor ons kleine meisje voor 2 bruiloften. Ze heeft rode haartjes en dit mintgroene kleurtje staat haar prachtig. Bij deze de foto, ik hoop dat iemand me kan helpen!
ze hebben wel deze jurkjes van dat merk bij de wehkamp, misschien kan je deze mintgroene daar ook vinden? C&A jurk + vest? Bestel nu bij wehkamp.nl
hebbes!! hij is wel roze, maar lijkt me dat je hem in meerdere kleuren kunt bestellen. C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl
Dat had ik ook al ontdekt maar in de kleur mintgroen is hij via wehkamp uitverkocht helaas. Dus vandaar via deze weg
Leuk is tie he! Mijn dochter heeft zoiets van de c&a hij lijkt er heeel veel op maar bij haar zitten die strikjes er niet op! Helaas verkoop ik hem niet Succes met zoeken!
@kaas, bedankt voor het kijken! @nyn en lady1982, super bedankt alvast en als ze hem hebben zou het geweldig zijn als jullie hem opsturen. Ik betaal natuurlijk en de aanschaf en de verzendkosten!
Doe maar allebei dan . Neem aan dat ik ze evt nog kan ruilen als het echt niet past bij de lokale c&a. Er zit wat tijd tussen de bruiloften, en ze zit nu nog net in maat 74 maar denk tegen de tijd van de 2de bruiloft dat ze wel in maat 80 zit
Hey, hier in het centrum hadden ze hem niet, verkoopster herkende hem ook niet. Er zit in zuid een grotere c&a, maar weet niet of ik daar morgen al kan kijken, zit met werk en ziek kind. Wanneer is de eerste bruiloft?
Wanneer heb je hem nodig, ik ga dinsdag winkelen weer niet of dat al te laat is wil dan wel even kijken voor je (emmen)
Ik heb hem de eerste keer 6 september nodig en zal hem morgenvroeg ff in de lounge zetten. @nyn, tijd zat kijk maar vind het al geweldig dat je de moeite neemt! @mw21, hahaha hij is wel echt leuk he