Ik ga ook! Met mijn zwangere schoonzusje! Ik heb de kaartjes al binnen... MissX, welke dag moet je werken? Hopelijk vrijdag de 16e, want dan zijn wij er!
ik ga met 2 vriendinnen ook allebij zwanger.ik heb net de raffie tas besteld ik ben benieuwd.ik heb er echt kei veel zin in.
hee meiden, Ik ben ook van plan om heen te gaan. Is wel een beetje lastig, want ik woon in Groningen, maar heb dr wel zin in. Denk vrijdag de 16e of anders zaterdag. Groetjes!
ik ga ook samen met me mannetje heb ze al gekocht bij de prenatal scheeld me 4 per kaart dus 12 ipv 16 groetjes ..............
ik wil er eigenlijk heeeel graag heen, denk ook wel te gaan maar............ ik ben dan al 37 weken is het verstandig? woon er een half uurtje rijden met auto vanaf dus dat valt mee.
Ja, ik ga er ook heen. Ik ga wel met de trein. Ik zit ongeveer een kwartier in de trein. Daarvoor ga ik niet in de file staan..
ga er niet heen...ben 1 maart uitgerekend dus zie dat niet meer zitten...ben in het najaar wel naar de jonge gezinnebeurs geweest die was erg leuk.
Ben er al eens geweest toen ik zelf nog niet zwanger was, maar hij was gelijk met huishoudbeurs en interieurbeurs. Je wordt inderdaad wel overladen met aanbiedingen, maar niet alles is gratis. Het is gewoon een super-leuke dag als je houdt van tutten en winkelen. Ik ben bang dat dit jaar niet gaat i.v.m. mijn bruiloft en huwelijksreis...
Ben ook in November geweest (2006) en wil nu weer, weet alleen nog niet welke dag want hubbie moet werken. Dus ga met m'n ouders, die vinden het ook hartstikke leuk. We gaan eerst naar de huishoudbeurs hihi, gaan al lekker vroeg rijden. Kaarten halen we trouwens bij prenatal scheelt 4 euro! jessica
Ik ben er vorig jaar geweest. Was erg leuk, heb vooral erg veel gelachen. Je kon er bijvoorbeeld shirtjes van Simply Colors goedkoop laten bedrukken. Het was erg lachwekkend om te zien hoed die dikke buiken naar voren werden gegooid en eigenlijk als stormram fungeerden. Heb het eens van een afstandje bekeken met vriendlief. Verder: * Je kreeg er voor een euro een leuke tas met wat kleinigheidjes. Hebben ze nu ook weer. * Van nutricia kon je voor 5 euro een grote doos in een shopperbag kopen met o.a. flesvoeding e.d. Was echt een koopje. * Je kan er echo's laten maken, gewone maar ook 3D. Was wel erg druk. Aangezien ik net een miskraam had gehad zijn we daar met een grote boog omheen gelopen. Volgens mij kunnen ze daar ook het geslacht van je baby voor je bekijken. * Als je de kaarten via Prenatal koopt, krijg je vier euro korting. * Je kan met dezelfde kaart naar de huishoudbeurs. Ook al zo'n hilarisch fenomeen. Wijnzijn de vorige keer vanuit Friesland op zaterdag gegaan. Toen was het afschuwelijk druk. We hebben nu beiden op vrijdag vrij en gaan dan lekker op tijd weg. (p.s. rolstoeln kan je daaar idd reserevren)
Ff kleine aanvulling: 1. Die tas is 2 euro En als je je entree-kaarrtal thuis hebt, kun je de tas reserveren op de 9-mnd beurs-site, ter voorkoming van wachtrijen en eventueel uitverkocht. 2. Ook bij www.9maanden.nl is een link naar de online-ticketverkoop van de RAI, ook 4 euro korting. 3. maar niet andersom! (dus als je HH-beurs kaarten hebt, kun je NIET gratis naar de 9mnd-beurs) Ik ben benieuwd hoe het ram-werk (zoals jij dat noemt) zal gaan.