Hoi Meiden, Ik zou wel heel graag naar die beurs willen. Maar tegen die tijd ben ik 8 en halve week zwanger als alles goed gaat. En ik ben zo bang dat als ik te vroeg zulke dingen ga doen dat ik een soort ongeluk over mezelf afroep..."de goden verzoeken" zoals ze ook wel zeggen. Dus dat het alsnog misgaat. Kan iemand dat begrijpen of vinden jullie het een rare gedachte? (ben misschien wel een beetje angstig en bijgelovig...) Groetjes Lenneke
Ik vind het geen rare gedacht hoor! Snap best dat je angst hebt. Ik zie trouwens dat je 5 februari de eerste echo hebt? Hopelijk stelt die je wat geruster en kun je gewoon gezellig gaan rondsnuffelen op de beurs. Het kan iig geen kwaad om info op te doen op die beurs. Ik ga met mijn schoonzusje die nu ongeveer 12 weken is... ik ben niet eens zwanger (misschien dan wel ghe ghe) en wil graag info enzo inzamelen.
Ik ga er ook heen met een vriendin ook van dit forum samen met onze mannen. Ik ben erg benieuwd en ook leuk dat we dan even langs de HHB kunnen gaan. Ik heb ooit in de Rai gewerkt dus ik weet nog wel plekken om daar vlakbij te parkeren scheelt weer die 12 euro . Mijn oude school zit daar ook tegenover dus plek zat. Ik wil ook wel eens meemaken hoe vrouwen hun buik als stormram gaan gebruiken hihihihihi lijkt me heel gek gezicht. xxx jet
Ben bang dat ik nog platter wordt gedrukt dan ik al ben Maaaar, ik heb dan ook een zwangere bij me en die is absoluut niet op haar mondje gevallen (zonder de hormonen ook al niet) dus komt helemaal goed!
nee want daar zijn ook geen PK plaatsen voor de school was en is een heel oudgebouw die gaan ze niet zomaar slopen hoor. Ik ga zo eens even voor de zekerheid checken
Hoe laat gaat die beurs open en is het niet beter om met de trein te gaan als het zo druk is op zaterdag!
T wordt veel te druk zaterdag, dus als iedereen nou vrijdag of zondag gaat, hebben wij meer ruimte zaterdag
hoi hoi wij gaan ook en ben vorig jaar ook geweest echt superrrrr leuk maar toen was ik nog niet zwanger het is echt de moeite waard en de jonge gezinnen beurs overgens ook liefs diana
Ben vorig jaar ook geweest, en was toen nog niet zwanger maar heb het erg naar m'n zin gehad. Ben toen met de trein gegaan, maar dat zie ik nu eigenlijk niet zo zitten. Weet iemand hoelang het ongeveer lopen is vanaf de parkeerplaats? Moest bij de Jonge Gezinnenbeurs vanaf de parkeerplaats een kwartier lopen en vond dat geen succes moet ik zeggen; moest erg nodig plassen... Veel plezier vast dames!
Hmm tja.. vind het toch wat scary straks ga ik daarheen.. helemaal blij en enthousiast.. en gaat het toch nog mis 5 weken is nog niet veel tenslotte *twijfel*
Lieve Saskia, Blij en enthousiast ben je toch al, of je naar de beurs gaat of niet. En enorm teleurgesteld ben je ook als het onverhoopt nog fout gaat, dat is een feit denk ik. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet snap wat je bedoelt! Misschien is je helemaal tussen de zwangere vrouwen mengen net wat je nodig hebt om wat zelfverzekerder te worden!
Doe waar je je goed bij voelt, maar ga jezelf geen dingen ontzeggen omdat je bang bent dat het dan juist misgaat! Ben nu 32 weken zwanger en heb die angst nog steeds hoor! Dat heb je denk ik nu eenmaal als je zo graag iets wilt en het eindelijk hebt gekregen; angst dat het je toch niet gegunt is..
och ontzeggen is een groot woord het is meer zo van wanneer ga je beginnen met dingen kopen.. en dergelijke ergo.. is een 9maandenbeurs nu interessant.. of kan ik net zo goed niet gaan kans dat het mis gaat is nu natuurlijk nog best groot enzo
Nou ben ik misschien een rare doos hoor, dat zeggen mensen wel vaker hihi.. Maar toen ik vorig jaar maart ging was ik nog niet zwanger, pas in juli, en heb toch wel een beetje spijt dat ik bepaalde dingen toen niet gekocht heb. Om maar even erg Nederlands te klinken: het was daar allemaal ook zoveel goedkoper dan nu in de winkel! Maar moet zeggen dat ik toen ook niets gekocht heb omdat ik niet wist of een kindje wel voor me weggelegd was, ben in ronde 7 zwanger geraakt maar het heeft daarvoor een half jaar geduurd voordat ik überhaupt een cyclus had. Ben ook een klein doemdenkertje zeg maar. En tegen de tijd dat de beurs is ben je 8 weken, en is de kans dat het misgaat weer kleiner geworden!
@paprika: daar zit natuurlijk ook weer wat in... *mopper* *twijfel* (zou dat ooit nog over gaan.. dat twijfelen over alles en niets)