ik zag staan dat als je een kaartje hebt voor de HH die niet geldig zou zijn voor de 9maandenbeurs. Ik had deze vraag toevallig van de week aan de organisators gesteld en dat is dus wel het geval en is gewoon visa versa. Weer een meevaller toch !
hmm overlegd met een mamma in spe van dezelfde "leeftijd" als ik en zij wil er wel graag heen haar vriend vindt het ook leuk... dus met beetje mazzel gaan we met zn 4en alleen dan wel ff vantevoren kaartjes scoren ergens
Hoi Saskia78, ik heb precies hetzelfde, best erg eng om te gaan. Het is nog zo pril allemaal. Vind het erg spannend. Heb jij de knoop al definitief doorgehakt? Groetjes Lenneke
Ah, goed dat ik dit lees, ik was het al bijna weer vergeten Je hoeft trouwens niet naar Prenatal toe, in de voorverkoop op de 9maandenbeurs website zijn ze ook 12,- Heeft deze zwangerschapspagina trouwens ook een stand?
@buuf: tja weet je wat het is.. ga je allemaal leuk dingetjes kopen.. lekker kwijlen.. en dan gaat het mis ofzo.. aan andere kant.. dan zou je pas wat kunnen kopen nadat het kind geboren is natuurlijk.... nuja.. denk dat we wel gaan @lenneke: ook beetje afhankelijk van collega.. met zn 4en is toch gezelliger tenslotte
Ik ga ook! Vorig jaar met mijn ma naar de huishoudbeurs geweest en de 9 maandenbeurs eigenlijk overgeslagen! Nu wilden we weer graag heen, ik heb alleen een SI gewricht probleem, dus kan niet lang lopen! Nu door een tip hier op de site, gratis een rolstoel gereserveerd! Moet me er even overheen zetten, maar de drang om er naar toe te gaan is groter dan het rot gevoel van in een rolstoel zitten! Ga vandaag kaartjes halen bij prenatal(scheelt 4 euro pk, en daar in de rij staan), en gaan op donderdag. Dus hopelijk niet te lange rijen en te druk binnen! O en nog een voordeel, door die rolstoel hoeven we minder te schouwen! hahahahahaha Veel plezier iedereen! kus miek
Weet iemand of je ergens nog bonnen kan verkrijgen ? ( kortingen) Ik heb wel een boekje in Wij jonge ouders gekregen
Ik heb eigenlijk hetzelfde als Saskia....durf niet zo goed, maar doe het lekker toch Ik ga samen met mijn mannetje vrijdagavond... Alleen hoop ik dat ik geen bekenden tegenkom, want niemand weet het nog...
mja ik ga toch ook maar alhoewel de collega die mee gaat.. al ziek is sinds we daar zaterdag zijn wezen eten...
Ik ga a.s vrijdag met mijn schoonzusje (weekje korter zwanger dan ik) Hebben er veel zin in! Raad iedereen wel aan om een flesje drinken en wat eten mee te nemen omdat de rijen bij het eten/drinken erg lang (kunnen)zijn...
IK moet daar morgen werken (wij jonge ouders) Ik moet zwangere gaan opmaken (visagie) Heb een Zwarte Dikpeeters T-shirt aan hihi. Dacht pak mijn kans scheelt me toch 12 euro. Kan ik in de pauze ook ff koekeloere naar mijn kleine (kruidvat stand ) Vrijdag ga ik ook met mijn collega's maar dan lekker voor mezelf geen werk. En zaterdag of zondag met mijn moeder... Pff ik denk dat ik het dan wel gehad heb hihi
Zullen er nu nog kaarten te verkrijgen zijn? Moet je dan een dag bespreken, of maakt dat niet uit? Hoe werkt het ?
Ik heb 1 kruidvat avondkaart (we gaan ook alleen 's avonds). Neem aan dat je daar ook nog kaarten krijgt of niet?