Beeb kan niét tegen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Platliggertje, 13 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    ... m'n broek elastieken/banden!
    Of ik nu een broek aanheb die me net past, of een broek die enkele maten te groot is: hij blijft ertegen schoppen.
    Ook tegen de elastieken van m'n slipjes zit hij tekeer te gaan als een gek. :confused:
    Het is een idioot zicht, ik loop de hele dag met m'n broek tot halfweg m'n kont naar benee getrokken om de rust een beetje te bewaren.
    Maar als ik het aandurf m'n broek op de normale hoogte te trekken om bv de kids te gaan halen van school of de deur open te doen, heb ik het zitten.
    Hij kan het ook niet hebben dat ik op een stoel zit, dan zit hij de hele tijd te schoppen tegen (hoe leg ik dat uit...) de plooi tss m'n buik en bekken ergens.
    Denk dat het een zoon met een erg appart karakter zal worden!

Nog iemand bij wie de baby raar kan reageren op een bepaalde houding?

2. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hahahaha klinkt wel herkenbaar ik heb het vooral als ik zit op een stoel en me iets naar voren buig dan gaat de kleine die beneden lig onmiddelijk trappen, of hij wil zeggen dat tie in de knel zit ofzo :)

maar ik heb het niet met elastieken fzo, zitten ze dan niet te strak ofzo dan?

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Bij mij ook precies het zelfde.
    Zodra ik wat te strakke onderbroek heb of die is wat naar beneden gekropen en ik zit op een stoel dan voel ik ook inderdaad ineens actie.
    Maar ook bij strakke broek, kan nu nog maar 2 zwangerschapsbroeken aan hebben.
    Heb er drie maar 1 ervan is een spijkerbroek en die zit gewoon niet meer lekker en te strak en dat vind de beeb ook niet fijn, want die schopt er ook inderdaad flink tegen aan.

Groetjes Anna

4. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    hahahaha bizar platliggertje dat die ukkies nu al een eigen voorkeur en dus zou je zeggen een willetje hebben he?
    Die kleine hier doet altijd erg moeilijk als de verloskundige aan mijn buik zit en naar het hartje wil luisteren.
    Of als ze wil weten hoe hoog mijn baarmoeder ligt dan moet ze voelen en ook dan een hoop protest.
    Als ze savonds lekker bezig is en ik haal mijn man erbij om te voelen meteen niks meer he.
    dus mijn man moet maar net mazzel hebben wil hij haar kunnen voelen.
    Word dus net zo stront eigenwijs als haar moeder :)

xxx jet

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    hahahhaha....grappig he? :)
    Toen ik zwanger was van mijn zoon en ik de doppen op mijn buik kreeg voor de CTG...dan was het bal! Kijken hoe snel hij ze eraf kon schoppen! :)
    Ik moest de laatste twee weken plat liggen in het ziekenhuis, en als ik wilde lezen liet ik mijn boek op mijn buik rusten...dacht ut nieeeeee... :rolleyes:
    Maar wat heb ik ervan genoten van dat kontakt....en wat heb ik de laatste twee maanden gemist in het proces. (zoon is twee maanden te vroeg geboren)

6. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    haahah Ja mooi he Sandra?
    Ik vind het ook mooi hoor om het nu al zo te voelen schoppen en aangezien dit onze laatste is geniet ik er ook dubbel zo veel van.
    Jammer dat je van je zoon twee maanden heb moeten missen maar ik heb even stiekem in je album gekeken en je hebt een hele stoere jongen met een heel lief uiterlijk!

xxx jet

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dank je wel meis...wat lief van je... ;)
    Het is een heerlijk joch...hij is nu bijna 14 en begint al aardig te puberen...maar kruipt af en toe nog heerlijk bij mams op schoot als niemand kijkt... :)

8. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ochhh ja lekker he die jongens. Ze zeggen dat jongens meer naar hun moeder toe trekken en dat is wat ik hier ook wel merk.
    Als onze jongste ziek is dan wil hij altijd bij mammie.
    Maar aandoenlijk is dat wel zo'n stoere jongen van bijna 14 en dan lekker even bij mama kruipen HEERLIJK!

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Zeker weten! Ik geniet er ook volop van....en ik hoop stiekem dat ie zo nog even blijft... ;)

10. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Als ik op mijn linkerzij ga liggen begint onze kleine te protesteren!
    En dat is nu net de kant waar ik altijd op sliep :D

11. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Hier nog 1: wat de druk ook veroorzaakt, of het nu mijn matras is als ik teveel op m'n buik leun, broek of boek tijdens het lezen etc: ze trapt ertegen aan want het moet blijkbaar weg, weg, weg! Dan pas houdt ze op. :eek:

Laatst lag de poes op m'n buik en Ons Sophietje heeft d'r best gedaan haar te verjagen met schoppen...maar de kat won: die bleef stoïcijns liggen want mevrouw was niet onder de indruk van dat gedoe in m'n buik. 8)

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Heh, zo herkenbaar, ook ons kleintje wil niks dat drukt op de buik, de gyn was gisteren bezig met het echoapparaat en ons kleintje begon gewoon te schoppen!

13. Ik ken het, heb precies hetzelfde.
    Hij wordt ook altijd boos als ik hoest of met mn vinger tegen zn voetje of hoofdje aanduw :)

14. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Serjenka moest het ook niet zo hebben van die schijfjes van de ctg, dat was ook schoppen van jewelste.

Nu ben ik nog niet lang genoeg zwanger om al zo actief leven te voelen, dus nu weet ik niet wat deze beeb niet kan hebben.

15. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah erkenbaar, maar ik heb het gevoel dat hij dat juist lekker vind,lijkt het net of ik contact met hem zoekt..

ook als ik een lekkere kruik tegen me buik zet gaat hij schoppen, vind hij waarschijnlijk gewoon lekker.... en als ik op me buik lig doet hij dat ook wel eens, net of dat hij me op wil tillen :rolleyes: uuuhh met mijn kilo's nog niet schat hihi

maar goed het kan geen kwaad en idd ik geniet er wel enorm van dus ;)

ik dnek dat de baby gewoon contact met je maakt, als je bv drukt op je buikje, haha althans ik hou maar in mijn hoofd dat hij dat leuk vindt ;)

en nu ik dit typ gaat hij weer tekeer ;)

hahahah

16. Niet meer actief

mijn kleine man schopte ook tegen de elastieken van onderbroeken aan maar dat was toen ik nog niet zo ver was als nu. nu ligt hij met zijn hoofdje naar beneden!

tja of de baby er nou niet tegen kon weet ik niet, als ik met mijn vingers diep in mijn buik porde schopte hij daar ook tegen dus volgens mij maakt het niet echt uit wat het is waar hij tegen schopt en is het gewoon de reactie van de baby op het contact van buitenaf!

17. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb iets gevonden wat hij wél graag heeft: een warmwaterkruik tegen m'n buik.
    M'n buik heeft steeds koud en dacht dan maar zo'n kruik te proberen.
    Komt hij zich lekker tegen vlijen en blijkbaar genieten ook.
    Hij draait en keert net zolang tot hij goed ligt en dan verroert hij zich nimeer.
    Tot ik de kruik weghaal, dan is er terug protest.
    Zo klein en al een eigen willetje, als dat maar goed komt :)

18. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    als ik op de stoel een beetje voorover gebogen zit dan begint ze bij mij ook te bewegen. vooral onderin. en als ik bij de vk ben en ze de dopplerapparaat op mijn buik zet voor het hartje is het ook mis. grappig dat ze al zo reageren op dingen en een eigen willetje hebben.

Deel Deze Pagina