Ik ben 1.85 en woog (voor mijn zwangerschap) 70 kilo. Nu even afwachten of dat weer terugkomt. Ach. was ook wel erg dun, dus iets zwaarder zou niet heel erg zijn.
ik ben 1.80 weeg 60 kilo en kan eten wat ik wil hihi blijf dit gewicht houden of zelfs er iets onder de 60 gr maria
ik ben 1.83 lang groot en woog voor me zwangerschap 75 kilo.... en nu durf ik het maar niet over te hebben maar heb goede voornemens gezond zwanger raken
Ik ben 1.78 en weeg 55 kilo. Ben een van de gelukkige die alles kan eten. Ben heeeel benieuwd wat er gebeurd nu ik zwanger ben.
1.68 en ik schommel rond de 60 kilo. Vroeger kon ik eten als een leeuw zonder maar een gram aan te komen, maar sinds mijn 29e/30e is dat toch wel veranderd Maar goed...het vlees zit wel op de 'juiste plaatsen', zeg maar, dus ik ben tevreden
ik ben een nijlpaard. ik ben 1.66 en weeg 104. als ik aan iets lekkers DENK kom ik meteen een kilo aan
1.74 en 59 kilootjes... Ben een van de gelukkige die na haar zwangerschap nu weer op haar oude gewicht zit. Maar ik ben wel nog uit "model"... Dat flubberbuikje gaat maar niet weg. Maar hij is ook zooooo lekker zacht dat ik niet weet of ik dat wel wil. Het was immers het Buikhuis van mijn dochter....
1,75 en woog voor mn zwangerschap 55 kilo (en toen ik stopte met roken, 1 maand voordat ik zwanger raakte 58 kilo) weeg nu 65 kilo
Ben 1.67m en weeg 58 kilo. Ben vorig jaar Mei gestopt met roken en ben vanaf die tijd 4 kilo aangekomen en blijf nu gelukkig wel op die 58 kilo hangen! Vindt 't prima zo
haha maar goed dat ik mijn gewicht neit heb neergezet hoe doen jullie dat toch allemaal netjes op gewicht blijven voel me een dik vet varken... maar ja is ok niet niks een kleintje krijgen
Ik ben 1.80 en 75 kilo. 5Jaar geleden kon ik ook eten wat ik wilde, maar de laatste jaren vliegt het eraan en helaas gaat er ook niks meer af. Groetjes Taby.
ik ben 1.70 en weeg denk ik (echt geen idee ik denk minder) 70 kilo. ik wil er zeker 5 af hebben voor eind juli