Hey meiden! Ik ben al een hele tijd al mijn vriendinnen, vriend en moeder aan het overhalen mee te gaan naar de 9 maandenbeurs. Helaas moeten ze allemaal werken of hebben al andere afspraken of ze hebben totaal geen zin. Het lijkt me echt leuk om heen te gaan, maar in me eentje zie ik niet zo zitten. Zijn er meiden tussen de 20 en 30 die zin hebben met mij over de beurs heen te lopen? Het klinkt wat raar vind ik, het is zo net een contact advertentie haha. Lijkt me gewoon leuk om met iemand heen te gaan die het ook leuk vind en ook zwanger is.
Ik kan helaas niet,maar anders was ik graag met jemee gegaan gezellig toch.Hopelijk zijn er andere dames die met je mee willen.
Ohh lijkt me erg gezellig.. alleen kan ik niet overdag en weet ik niet of ik wel zwanger ben hihi.. Ik ga donderdagavond met m'n moeder naar de huishoudbeurs, maar niemand weet dat we een kindje willen.. dus ik kan moeilijk met haar naar de 9 maanden beurs. Ik zat al te denken om in m'n eentje te gaan maar dat is ook zo ongezellig. Vrijdagavond zou ik wel kunnen, mocht je dat willen
Ik wil daar ook heel graag heen, maar ik kan alleen maar op zaterdag. En ik weet niet of die beurs er dan nog is...?
Ik zou ook graag gaan.. hey we wonen nog in de buurt van elkaar ook waarschijnlijk Maar ik heb momenteel geen geld helaas.. En ik weet niet of ik een hele dag slenteren nog zou trekken.... Dus zo raar is het in ieder geval niet hoor haha, als ik wel geld genoeg had gehad was ik graag meegegaan
De beurs is er dan nog. tot en met de 22e. Ik ga al met mijn man en 2 vrienden die zwanger zijn. ik hoop dat je iemand kan vinden
Haai, Ik zou best met je mee kunnen gaan, ik heb nog 2 avondkaarten die morgen en overmorgen geldig zijn. Alleen heb ik vrijdag al andere plannen dus zou hjet morgenavond moeten? PB me anders maar ffies Gr. Kim
ik kan helaas alleen overdag en vandaag morgen of vrijdag. Dus zaterdag of vrijdagavond gaat niet lukken.
Jammer, ik heb helaas geen andere kaarten Heb deze gekregen van een kennis! Maar ik hoop dat je iemand vind dan
twisted angel-- Ik moet even op mijn vriend wachten tot die thuis is (ong 2 uur) en dan weet ik of ik morgen avond kan. We hebben namelijk een verjaardag dan, en vraag ik even of hij het erg vervelend vind als ik niet mee ga. Vrijdag avon dmoet ik zelf werken dus dan kan ik ook echt niet. ik laat het je nog even weten
Hey Sarah1987,. Sorry, maar morgenavond kan hier ook niet doorgaan. ?Ik was ook compleet vergeten een verjaardag te hebben, nu jij het zegt dat jij er een hebt begon er bij mij ook wat te dagen :S Ik zal wel verder rondkijken of iemand interesse heeft in mijn kaarten en wie weet kan iemand anders van hier met je mee. gr., Kim
Haha is ook maar een beetje een richting die 20-30. maar gezellig dat je kan. Welke dag zou jou uitkomen?
zijn er nog meiden die morgen of overmorgen met me mee willen? slagroomtoetje-- Als jij kan en wil is dat natuurlijk leuk en gezellig, maar je hebt nog niet gereageerd.
Heb het overlegd met mijn vriend en die wil ook graag mee, dus denk dat het dan niets word. VInd het dan leuker om samen met mijn vriend te gaan. Succes!