Nog meer mensen die fan zijn van het buitenleven-landleven?

Discussion in 'De lounge' started by pina123, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Hoi Dames!
    Zijn er hier nog meer mensen die fan zijn van het buitenleven?
    Ik vind het geweldig om bladen te lezen zoals;
    Wonen/ Landelijke Stijl & Landleven.
    Kan helemaal warm worden van een prachtig klompenrek..:p mooie beukenhaag of een mooi landelijk huis.
    Dat is onze droom dan ook, een mooi huisje met een stukje grond waar wat beestjes rond lopen. Kippen, geitjes etc.
    Super zou ik dat vinden!
    Ik heb mijn huis ook helemaal zo ingericht; Kransen, teak en warme tinten etc. Geweldige hobby dus!

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

leuk!
    ik hou heel erg van de oud Hollandse boerderij stijl en delfts Blauw vind ik ook helemaal geweldig.

mijn man en ik zijn aan het sparen voor een landelijk huisje in Italie, dat is onze droom! :)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

#3 Eefke84, Jan 20, 2010
    Last edited by a moderator: Jan 20, 2010
    wij gaan bouwen een soort van landachtig herenhuis huis. hou ook erg van de landelijke keukens. alleen van het weekend wel achter gekomen dat dat erg lastig wordt. raakt schijnbaar beetje uit.
    hopelijk is het over 2 jaar klaar.

1 nadeeltje. ons huis komt niet echt mooi vrij te staan. maar bij onze zaak vlakbij een industrieterrein

4. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Hoe bedoel je, met het die landelijke keukens raken er uit?
    Tenminste, ik zie altijd nog genoeg adv. in Landleven van die landelijke keukens..
    Om te watertanden vind ik!!

5. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Ik ben helemaal gek op het buitenleven!
    Groen om je heen, stilte (op vogels na ;) ) en weidse uitzichten.
    Wij zijn daarom ook pas verhuisd naar het boer'nland en ik ben zooo blij.
    Als het iets beter weer word gaan we beginnen met de moestuin, lekker met de handen in de klei, oude kleren aan en genieten maar!

Met de decoratieve kant ervan heb ik dan weer niet zoveel, die bladen en keukens word ik niet warm of koud van.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

als je bij keukenconcurrent, keukenkampioen, brugman en dat soort geneuzel vind je die landelijke keukens nog heel weinig gewoon in de showroom. meeste is daar allemaal vrij strak en modern. wij zijn van de week bij tinello en de tweede kamer geweest. daar heb je ze nog wel maar de prijzen zijn abnormaal;) 40.000 euri voor een keuken. dat gaat hem dus niet worden.

we gaan waarschijnlijk de keuken helemaal zelf naar onze eigen wensne laten maken door een timmerman

en die keukens die je in landleven enzo ziet zijn ook echt niet van de standaard keukenzaak;)

7. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    nee da's waar! Ook niet voor onze beurs hoor!
    Maar wij gaan onze droom keuken zo verwezelijken. De kastjes + inrichting bij de IKEA kopen en dan zelf frontjes erbij maken van eikenhout!

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idem hier...;):D alleen de deurtjes laten we maken dan door iemand;)

9. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Ohja doe mij ook maar het buitenleven met landelijk ingericht huis!
    Ik kan ook altijd helemaal wegkwijlen als ik dat zie, en dan vooral ook de ingerichte huizen die je in de Ariadne wel eens tegenkomt....

Maar goed, voor nu moet ik het doen met een huurhuisje midden in Sneek, maar wel met de juiste inrichting ;) Maar ik wil zodra we de mogelijkheid hebben weer snel terug naar een dorp op het platteland!

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Onze droom/doel is ook om over een x aantal jaar een leuk oud boerderijtje te kopen, op te knappen en dan eigen paarden aan huis en nog meer diertjes. Lijkt me heerlijk.

We wonen nu in de bebouwde kom, in een hoekhuis en hebben al 5 kippen, 2 konijnen en 2 poezen. En ik heb een bijrijdpaard waar ik 3 x per week heenga. Die staat in het buitengebied dus kan ik er al lekker van genieten.

Onze huis nu is denk ik een mix van landelijk en modern.

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij (vooral mijn vriend) zijn helemaal verliefd op het boerenbuitenleven en op carrè-boerderijen. We hebben dan ook allebei een droom (al voor we elkaar kende). Ik wil een hondenkennel beginnen en als het goed loopt een hondenpension erbij, en vriendlief wil alpaca's houden (voor degene die niet weten wat dat zijn, soort lama's). Maar dat zijn, en blijven dromen. Het is niet te betalen, en ik zit nog in de WIA vanwege een auto-ongeluk.
    Dus we moeten het nu nog doen met een 2-1 kapper met 600 m2 grond, in een boerendorp (is ook niet verkeerd).

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oooooooo heerlijk

vooral de laaste maanden denk ik er veel aan,natuur ,rust verdomme rust , de geur van het landelijke leven mmmm.

ik woon nu zins 3 jaar in een grote stad en hou het niet meer uit,, dat lawaai en zlefs s'nacht is het nooit donker, wij zijn dus druk opzoek naar een huisjes waar veel natuur is..

rust mensen aaa het is zo goed voor je

13. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik heb ook een abonnement op Landleven. Ik droom regelmatig even weg bij een huis, wat ik waarschijnlijk nooit zal bezitten. Maar dromen mag..... :D

Share This Page