Wat snoepen/snacken jullie nu graag tijdens je zwangerschap? Ik zweer opeens bij zoet snoep of chips. Moet erom denken niet te blijven snoepen, haha. Ben daarom ook erg benieuwd hoe dit bij jullie is.
Zoute dingen zoals chips, met name in het begin, maar dat kwam waarschijnlijk door de erg lage bloeddruk. De laatste tijd is het hoofdzakelijk fruit, manderijnen, lychees, peren, van alles. Ook vind ik koekjes nu heel lekker, terwijl ik die niet zwanger eigenlijk nooit eet.
Chocoladevla met slagroom En in het begin van de zwangerschap salmiakpoeder/zwart-wit. Nu niet meer zo, maar heb ook behoorlijk last van maagzuur.
Hier eigenlijk geen rare dingen gehad. Wel sinds 1,5 week ontzettende vreetbuien en vooral afbakbroodjes met kruiden roomkaas. Kan me helemaal scheel eten aan die broodjes
afbak broodjes met kruidenkaas van de aldi inderdaad en zure matten en ufo´s ook van die snoepjes met zuur erin en voor de rest eigenlijk niet iets waarvan ik zeg dat eet ik echt veel of heb ik echt zin in.
Ik kan door de misselijkheid maar een beperkt aantal dingen eten, maar wat er wel goed ingaat is zoute lays chips, dat helpt tegen de misslijkheid geloof ik
Ik snoep pas echt stevig sinds 2/3 weken. Eigenlijk alles met chocola vooral, Kitkat, Hagelslag, choco muffins, choco crosiants van AH. Heb ook een obsessie met drinken, heb het gevoel steeds liters in te willen slaan enzo.. haha.. soort nesteldrang misschien.
ik snoep niet elke dag ofzo...ben meer van de hartige dingen...en fruit.. ok ok behalve vandaag...een zak m&m's aan het leegvreten
Jaaa, ik ben ook van de waterijsjes!! Toen we met kerst weggingen, pakte ik nog even snel een waterijsje en stond ik die buiten in de sneeuw op te eten. De buren keken wel een beetje raar
Niet echt een specifieke zonde, eigenlijk zo'n beetje alles door elkaar, behalve de "cliché-dingen" (haring, augurken etc.). Ik mag zoet en hartig graag afwisselen, dus mijn tv-avond begint bv. heel verantwoord met 2 mandarijntjes, dan krijg ik zin in iets hartig, moet ik een stukkie kaas ofzo... Daarna weer zin in zoet, een bak frambozenvla, iets van snoepjes ofzo, en dan weer hartig; mini-pizzaatje uit de oven, chippies, whatever I can lay my hands on, haha...
ik heb enorm veel zin in koeken. al heel de zwangerschap ( ben nu 30 weken) vooral lange vingers. verder lekker vet eten zoals frites etc. geen hele vreemde dingen. ik heb wel als iemand het over een bepaald soort eten heeft dat ik daar dan ook zin in krijg en dan moet ik dat ook eten diezelfde dag.
Oh ja...ik ben nu ook dol op toastje met smeerkaas met sambal! Heb ze laatst zelfs een keer als ontbijt gehad
Ik kan niet zo veel hebben (zeker geen vet), maar tomaatjes of komkommer met zout en gewoon brood met kaas ofzo. Jumjumjum
ik kan echt de hele dag door chips eten, patat als het maar zout is haha zelfs s ochtends heb ik er al zin in! gelukkig kan ik me meestal aardig inhoudn!