wie haat er allemaal naar de 9 maanden beurs? en gaan jullie met een speciale rede, om bijv iets speciaals te doen daar? en welke dag gaan jullie?
Heb al meerderen erover gehoord, maar ik weet niet eens wanneer het is. Als het mij uitkomt, vraag ik misschien mijn schoonzusje om mee te gaan. Zij is ong. 12 weken zwanger dus lijkt me wel een leuk idee.
Ik heb vriendinnen gevraagd om mee te gaan naar de huishoudbeurs maar lijkt me ook leuk om even bij de 9maandenbeurs te gaan kijken. Is de 9maandenbeurs dus korter dan de huishoudbeurs, want die is al vanaf de 10e... Groetjes Jelske
Ik ga op de vrijdag en ik ga daarheen om informatie te verzamelen. En naar de beurs aanbiedingen kijken
Ik wil wel even een kijkje gaan nemen. Zaterdag of zondag. Daarna begint m'n verlof, dus heb ik tijd genoeg om uit te rusten
Ja ik ga ook heen! Ga eigenlijk altijd met mijn ma naar de huishoudbeurs, dus doen nu de 9 maanden beurs er bij! Hoop wel dat ik het red, want mijn bekken werken niet helemaal voor 100% mee! Dan ongeveer 25 weken zwanger, dus moet kunnen!
ik ga met me vriend en ouders. welke dag weten we nog niet. Lijkt me wel eluk om een keer bij aanwezig te zijn.