Wij gaan de 26e Is dus de laatste dag van de beurs . Maar ja , ik mag niet klagen want ik krijg vrijkaartjes van mn schoonmoeder . Ik ga dan ook met haar en al mn schoonzussen , het word een echte vrouwendag en de mannen mogen thuis oppas spelen Verheug me er nu al op (zoals elk jaar eigenlijk ,ging als klein kind al met mijn moeder ) Als ik mazzel heb ben ik tegen die tijd zwanger Groetjes Joyce
wij gaan donderdag de 23e,.. dan is mn vriend available... ik heb er helemaal zin in... helemaal omat ik dan weet wat het wordt...
heey, lees net je stukje over de beurs in de rai. je hebt dus toch je vriend zo ver gekregen om mee te gaan hahahaha ik heb er nog nie over na gedacht eigenlijk om te gaan hahahaha maar wel leuk da hij zich och opoffert!!! xxx angelique
ik ga samen met m'n moeder zaterdag de 25e! ik ben er nu ook achtergekomen dat het kaartje van de huishoudbeurs ook geld voor de 9 maandenbeurs! ik ben afentoe ook een muts met dat soort dingen
Mijn vriend wil per se gaan als het niet te druk is en hij zegt dat donderdag wel de minst drukke dag zal zijn. En da's de 23ste.
Wij gaan in het weekeind, we zijn er alleen nog niet uit wanneer. Maar ik denk zaterdag. Zal het wel mega druk zijn maar goed we zien wel. Ik houd het toch niet zo lang vol. Dus maar hopen dat er hier en daar stoelen staan hahahaha. Ben dan alweer 35 weken