je hebt geen registratie code nodig. Onder het stukje waar je de code in moet vullen staat ook een link waardoor je het ook zonder code kan doen. Wat je niet moet vergeten te doen, is de bevestigingsmail uitprinten. Anders kan je die tas alsnog niet meenemen!
Ik kan helaas niet, want dan lig ik in ziekenhuis bij te komen van mijn (geplande) keizersnede. Jammer hoor, anders was ik wel gegaan. Volgende keer beter! Groetjes, Wendy
Wij gaan op vrijdag. de vorige keer op zaterdag geweest, mnaar dat vond ik een regelrechte ramp. wat een drukte. In de Raffi tas zit vooral reclame, maar okk een paar leuke kleinigheidjes. Vaak kan je van nutricia een grote shopperbag met een doos met spulletjes kopen. heb je allerlei soorten voeding e.d. voor een habbekrats. We nemen geld mee voor het happen en drinken, maar verder kan je toch op veel plaatsen pinnen. Denk er wel aan dat je de eco's vaak contant moet betalen. kosten zo'n 75 euro (behalve het kruidvat, die is gratis. De registratiecode staat op je entree kaart by the way. groetjes Femke
ben vandaag geweest op de 9 maandenbeurs, erg leuk allemaal, en natuurlijk ook zo'n grappige raffi tas gereserveerd.. gevuld met: ik citeer allemaal "leuke hebbedingetjes" dus natuurlijk betaal je daar 2,- voor. maar waar ik verwachtte speentjes, zalfjes, lotionnetjes, sokjes en andere hebbedingetjes, zat er een happinezz in en een flesje fruitssap van olvarit en een heleboel folders....... hmmmm Klinkt heel hebberig maar ik had er echt meer van verwacht (van die tas dan, de rest was erg leuk) diep teleurgesteld met mijn tassie naar huis gegaan, nog wel zelf wat hebbedingetjes gekocht
oja...het flesje sap is houdbaar tot 15 mei....... baby komt in juli, geef het maar aan hubbie.......appelsap haha!
http://events.saycheese.tv/volgensmama/1171534936756 foto van de beurs! is bij de Zwitsal stand gemaakt door de Volgens Mama site