9 maanden beurs

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1984, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Meiden,

En zijn jullie nog naar de 9 maanden beurs geweest? Nou ik wel en ik heb echt veeel te veel gekocht :)

Ik heb ook drie kwartier in de rij gestaan bij de Kruidvat stent want je mocht daar een gratis een 3d echo laten maken dus ik dacht nou als ik dan toch ff wil rusten kan ik net zo goed in de rij gaan staan met een flesje drinken erbij en een broodje en dan wachten tot ik aan de beurt ben... We hebben wel gelachen want er stond een vrouw bij de kruidvat en die deed telkens bingo enzo en die was zo druk hahahah :)

Ben zo blij dat ik in de rij ben gaan staan want vind hem zooo mooi... NOu moet ik zeggen dat de kwaliteit wel een stuk minder is dan met de pret echo die ik al heb gemaakt maar ik mag niet klagen want ik heb nu drie gratis echo's laten maken...

Hebben jullie nog leuke aankopen gedaan ?

Liefs Chantal

( kijk in mijn foto album maar naar de echo van 16-02-2007 )

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi wij zijn ook geweest, maar moet zeggen dat we weinig gekocht hebben.
    ik denk dat hij voor ons nog net een paar maanden te vroeg kwam, ik kon wel heel veel kopen, maar je krijgt vaak al zoveel. en dan zitten we straks met 25 rompertjes mt 56 enzo dus we hadden besloten om nog maar even niets aan te schaffen.
    in november is volgens mij de jonge gezinnen beurs en dan zijn we al 2 maanden een trotse mama en papa en dan zal er zeker wel meer mee naar huis gaan! haha :rolleyes:

joyce

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    de jonge gezinnenbeurs vindt ik persoonlijk ook veel leuker ;)

4. chantal1984

En waar is die jonge gezinnen beurs want dat lijkt me ook wel leuk :D en wanneer is die?

5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Nou ik moet zeggen die kruidvatstand was erg gezellig, wij hadden ook een gratis echo, maar de
    rest was geen hol aan. heel die 9 maanden beurs
    niet.....die echo was inderdaad echt hele slechte kwaliteit, die foto's zijn echt lelijk,....mijn kindje
    leek geen eens meer op een kindje, terwijl met de
    pretecho echt supermooi was....maar jah wat wil je
    het was gratis.

6. chantal1984

Nou hij was dan minder qua kwaliteit dan onze andere maar bij ons zag je het heel goed hoor.... je ziet heel duidelijk zijn gezichtje...

7. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    he winny de jongegezinnenbeurs is in utrecht

groetjes jantina

8. chantal1984

Thanx :D

Liefs Chantal

9. Dsny

Dsny Actief lid

20 feb 2007
    101
    0
    0
    k ben ook geweest en alleen mn Quinny gekocht .. voor de rest nog niets..
    Komt hopelijk allemaal goed als k weet wat het is !

10. Niet meer actief

Ik ben op donderdag geweest, toen viel de drukte nog wel mee.
    Heb een luiertas gekocht en een zomerjurkje voor de bruiloft van mn vriendin, verder wat nijntje rammelaars enzo :) heel erg schattig, mijn mamsie kon t niet laten.
    Was aan het eind van de dag echt helemaal stuk, we hadden ook een uurtje eerder naar huis moeten gaan, want we zaten midden in de spits.

Heb expres niet in de rij voor de echo gestaan. Vond em iets te lang :(

11. Saskiarica

6 dec 2006
    44
    0
    0
    Ik ben ook geweest , ik heb een tekening op mijn buik laten maken(zie album) vond dat wel grappig weer eens een andere foto van mijn dikke buik :D

Ik heb een paar leuke dingetjes gekocht vond de drukte op de 9 maandenbeurs wel meevallen(het huishoud gedeelte was bere druk)

De jongegezinnenbeurs vind ik ook erg leuk daar gaan we ook dit jaar zeker weer naartoe.

Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina