Heeft iemand de shopper van Lief!? Die krijg je bij aankoop van de voordeelpas. Ben benieuwd of de inhoud de moeite waard is... Ik ga zaterdag, ben benieuwd!
ohhh mpo wat erg!! heb in je topic meegelezen over je testen toen en wat was ik blij dat t toch goed ging en nu dit heel veel sterkte! ik hoop heel erg dat er snel een mooi wondertje in je buik mag groeien🍀
Ik ga zaterdag! afgesproken met m'n zusje, net als vorig jaar, naar de HHB te gaan. Nu weet ik sinds gisteren dat ik zwanger ben, wil ik natuurlijk ook uitgebreid over de 9 maandenbeurs, majaa hoe gaan we dat subtiel brengen Ze vind wel leuk even overheen te gaan, maar ik wil nu natuurlijk veel specifieker kijken...
Ik ben gisteravond geweest. Op de 9maanden beurs was het echt relaxed, maar op de hhbeurs was het een drama zeg. In de foodhal was het één massa van mensen en je liep letterlijk over een vuilnisbelt. Alleen maar puntzakken van Remia op de grond, zakjes, prikkers, gewoon één grote bende, verschrikkelijk We zijn daar dan ook maar weer snel uitgegaan. Verder toch merendeel op de 9mndbeurs gelopen, daar was het gewoon veel leuker
Die is leuk! Zit in wat er in het beursboekje staat (oa rompertje, mutsje, sokjes, flesje, speendoekje, bon voor naamlabelpakketje en bon voor korting op broodbordje met naam). Ik kreeg er ook nog wat tijdschriften en een mama agenda bij. De tas zelf is ook leuk en lijkt stevig. Een van de beste scores van de dag! Verder ben ik blij met de kruidvat tas en de aanbiedingen van pampers/wehkamp (new baby 1+1 gratis en thuisbezorgd, de goodiebag die ze erbij geven stelt niks voor trouwens) en nutrilon (3 pakken opvolgmelk voor 20 euro) en olvarit (pakketje potjes/pap thuisbezorgd en (wel leuke!) goodiebag mee op de beurs). Ook leuk is de stand van de KRO; als je daar lid wordt voor 10 euro krijg je een leuke nijntje knuffel (40cm) met leesboekje, kikker handpop/knuffel óf set met grote woezel én pip knuffel (35 cm) En daarbij ga ik er natuurlijk nog van uit dat ik een jaar gratis luiers, een auto en een weekendje Landal heb gewonnen..
Ben vandaag geweest. De Nijntje tas is wel leuk. Ik wilde de tas van Kruidvat ook alleen verkochten ze die maar 1 keer in het uur! Echt raar. Die dus niet gekocht. Was verder een geslaagde dag.
Was zeker de moeite waard! Weet nu al dat ik volgend jaar zeker terug ga. Toch ook wel erg aantrekkelijke aanbiedingen voor melk,potjes,luiers. Al met al weer veel voor de babyuitzet gekocht! Was overigens totaal niet druk! Heerlijk! En erg jammer dat we er pas bij sluitingstijd achter lwamen dat er nog een hal was........
Wij gister genoten!!! Ik had mazzel met de kruidvat tas mocht 3 en snel 3 euro geven....Misschien toxh een voordeel van in een rolstoel zitten!? Wel heel lief en was ook leuke inhoud. En leuke kleertjes bij 4funkyflavours gescoord 😍 Alleen stom dat ik de rest op mn lijstje niet kon kopen....ivm geloof op zondag gesloten! Alle respect maar dat moeten ze wel beter aangeven vooraf vind ik....
Ja 4funkyflavours heeft leuke kleren hè. Ik heb er 2 pakjes gekocht. Oh en bij sibble heb ok 2 erg leuke maxi cosi hoezen gekocht.