9 maanden dagboek

Discussie in 'De lounge' gestart door Tanja20, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Heb vandaag het 9 maanden dagboek gekocht van Marieanne Amelink.
    Een heel leuk boek !
    Er staat ook een grafiekje in, kan je zien wanneer je uitgerekend bent...
    Bij mij komt er 9 aug 2007 uit.

Hier via de site is dat 8 aug 2007.
    Hmm , zou t boek niet kloppen...?

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja heel erg leuk, heb hem zelf ook gekregen van mijn ma. hou het elke week bij

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Oh ik ben er al achter waarom de datum niet klopt :D

4. Female

Female Niet meer actief

ik heb me helemaal scheel gezocht naar het dagboek van anne geddes, nergens meer te vinden en kan ook niet bestald worden... het was echt een hele mooie :(

5. Niet meer actief

Ehh, female, volgens mij heb ik hem gevonden. Bedoelde je deze:
    http://www.annegeddes.com/products/books/mypreg.aspx
    Je kan hem ook in het nederlands bstellen.

Liefs, Tantan

6. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    heb hem ook maar vergeet steeds om netjes elke week er wat in te zetten, dus moet steeds een paar weken tegelijk invullen. Vanaf nu maar elke week het proberen bij te houden, vooral gewicht en omvang. Want dat zal zo langzamerhand wel gaan veranderen, tot nu toe nog niets.

7. Female

Female Niet meer actief

dankje je bent geweldig! er staat dat ie in 7 talen verkrijgbaar is, maar vind niet hoe ik m in het nederlands moet selecteren..... dat zijn toch niet al die landen in die lange lijst rechts... can you help me? xxx

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

9. Niet meer actief

@Female Idd, als je op Netherlands klikt dan zie je de volgende info:
    Terra Lannoo
    Huis Welgelgen
    Bonendaal 2a
    7231 GG Warnsveld
    Netherlands
    Website: www.terralannoo.nl
    Email: frank.noe@terralannoo.nl
    Tel: + 31 575 581 327
    Fax: + 31 575 525 242

Misschien kan je ze bellen of emailen ofzo met de vraag hoe je hem in het nederlands kan verkrijgen.

Ik weet niet hoe goed je engels is, anders kan je via de volgende link contact met hun opnemen via email.
    http://freemail.annegeddes.com/service/contact.asp

Succes, laat je me even weten hoe het afloopt?

Liefs, Tantan

10. Niet meer actief

Ik heb nog even verder geneusd. Ik heb hem ook gevonden op Bol.com
    Ik had als trefwoord zwangerschapsdagboek, de eerste 2 treffers waren ook van Anne geddes, alleen daar staat bij momenteel niet leverbaar. Misschien kan je ook contact met hun opnemen wanneer hij weer wel leverbaar is. Ik neem aan dat als hij nooit meer leverbaar was ze hem ook niet meer op hun site zetten. Ik blijf zoeken voor je (ik heb toch niets te doen, manlief zit American Chopper te kijken).

Liefs, Tantan

11. Niet meer actief

Ik heb op diverse forums gelezen dat je hem via de Standaard boekhandel kan bestellen.

Nu stop ik er echt mee, ik hoop echt voor je dat je hem vindt.

@Tanja20, sorry dat ik dit allemaal in je topic gezet heb :oops:

Liefs, Tantan

12. Female

Female Niet meer actief

nu kan ik het allemaal goed uitzoeken, hartstikke bedankt tantan, ben blij met je :)

13. Female

Female Niet meer actief

ik had gedacht dat ze hem bij de standaardboekhandel niet zouden hebben, maar bij ons in het dorp maaseik zit er 1. ik ga morgen gelijk kijken en laat het weten! als ie er niet is ga ik toch alsnog een andere halen, vind t toch erg leuk voor later... nogmaals dank! liefs

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Leuk zo'n dagboek. Ik heb ook allerlei nieuwsfeitjes erin gezet (vooral als de week niet erg interessant was).
    veel plezier ermee./

Ps je uitgerekende datum. Die kan bij de vk weer op n andere dag vallen, trek daar niet te zwaar aan, want je kindje houdt zich er ook niet aan. ;)

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    @ Tantan Klets maar lekker raak hoor meid !! :D :thumup:

16. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik ben gewoon zelf zo'n dagboek aan het maken... Ik zoek plaatjes die ik zelf erg mooi vind en maak pagina's van 30 bij 30 met adobe photoshop...
    Dan even naar de hema albumservice en kan zo dus een boek maken wat helemaal naar mijn zin is :) Maybe een ideetje voor de crea bea's onder ons?

17. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik wist niet eens dat die dagboeken bestonden, wel een goed idee, leuk idee.. Alleen ik ben wel erg ver misschien :(

18. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ag waarom zou je te ver zijn meis, je kunt je vast nog wel herinneren hoe en wat die weken. Zoals het ontdekken van de zwangerschap en dergelijke...

Ik vind het erg leuk om dat alles later nog eens terug te lezen dus ben nu al begonnen... voor ik dus al zwanger ben... Het verhaal hoe we tot de keuze kwamen om te stoppen met de pil en hoe dat de maanden verliepen enz.

Dus is voor iedereen anders...

Zou zeggen suc6 ermee meiden!

19. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Wat een leuk idee om er voor je zwangerschap al aan te beginnen, misschien ga ik dat ook wel doen.
    Bedankt voor de tip.

Groetjes, Bibu !

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    your very welcome, Ik ben zelf namelijk wel zo'n type wat graag alles bijhoud en naderhand nog eens terug leest dus vandaar... is ook wel leuk voor de kleine is mijn mening om later ook eens terug te lezen hoe het was voor de zwangerschap... ipv alleen tijdens de zwangerschap...

xxx

Deel Deze Pagina