Hoi hoi, Ik heb zelf twee kalenders die mijn moeder voor me bijgehouden heeft van mijn geboorte tot mijn tweede verjaardag, elke dag een stukje over wat er met mij gebeurde desbetreffende dag. Heb het onderlaatst weer eens opgezocht en heb er opnieuw weer van genoten. Ben er erg blij mee en dus ook heel zuinig, heb er een mooie opbergdoos voor gekocht en bewaar het heel goed. Groetjes, Bibu !
ik ga NU naar de standaard boekhandel met de hoop op het zw.dagboek van anna geddes. zoniet, dan ga ik een andere uitzoeken.. en dan werken. dus tot vanavond!
ik heb ook een 9 maanden dagboek al vind ik het wel moeilijk om er elke keer wat neertezetten bij "de wereld om ons heen"dus wat er in het nieuws is gebeurd. ik kocht dit dagboek ook pas met 15 weken. dus heb ook een aantal weken niet ingevuld
Grappig! Gister heeft een vriendin het boekje bij mij door de brievenbus gedaan Zat 'm dus vandaag in te vullen enne.... de wereld om ons heen...tja..verkiezingsdrama en het weer als onderwerpen ? Global Warming en de conventie in Azië. Vandaag wel gegrinnikt over die maten... ben gelijk een centimeter gaan kopen
Over dagboeken gesproken... Ik ben sinds de problemen rondom onze kinderwens ook een dagboek bij gaan houden. Je kan er je ei kwijt en het misschien ook nog eens teruglezen. Ook kan ik soms bepaalde dingen terugvinden, zoals uitslagen en data. Heel handig dus naast prettig Ik zou het geweldig vinden om straks een 9 maanden boek bij te houden...Zou het dus ook zeker gaan doen! Elmo
nou meiden, anna geddes heb ik opgegeven... zelfs bij de standaardboekhandel niet meer te krijgen... heb nu een andere. het boek heet '9 maanden zwanger' ... hij is echt heeeel mooi. stervens duur (36.95) maar zeker de moeite waard en ik hoop er heel lang plezier van te hebben, en het kindje zelf later ook! liefs
Ja idd elmo... daarom doe ik het dus ook, niet dat ik problemen heb gehad of voor onderzoeken en dergelijke maar mocht dat er ooit van komen (Hopelijk komt het nooit zo ver, maar je weet het nooit) dan is zo'n dagboek handig voor alle data's en dergelijke. En kan je inderdaad alles terug vinden. Plus je kunt er inderdaad je ei in kwijt! Suc-6 dames met het maken an het dagboek! (of het bijhouden van )