Ik heb het 9maanden zwangerschapsplakboek, heel leuk met veel ruimte voor foto's het wordt echt een soort plakboek. Elke week schrijf ik wat ik de week heb gedaan hoe ik me voel en foto's van m'n buik en anderen dingen
Ik heb die van oei ik groei. Ik vind deze erg leuk. Genoeg ruimte om te schrijven en leuk om er echt een plakboek van te maken.
Ik heb ook van Pauline Oud. Erg mooi boekje! al moet ik zeggen dat ik het hoe verder ik was niet meer goed bij hield. (maar had ook te maken met de zwangerschap) Heb nu baby's eerste jaar van Pauline oud. Maar daar staat alleen zijn naam nog maar in! hihi.. Blijft er steeds bij! Vind het wel erg jammer dat ik dat niet eerder heb gedaan.. Maar goed! Is niet anders!
Die van Pauline oud van mijn zusje gekregen. Super leuk en makkelijk met invullen. Ik ben nooit zo heel erg van de enorme verslagen schrijven per week. Dus zo'n vragen blz is perfect voor mij! Met een kleine ruimte voor bijzonderheden van de week. Daar schrijf ik bijv de veranderingen van mijn lijf op of dat ik de kleine beter ga voelen oid. Erg leuk!
Ik heb ook het 9 maanden dagboek van Pauline Oud, gekregen van mijn moeder. Erg leuk en fleurig, soms wat te weinig schrijfruimte, maar dat kan ook aan mijn handschrift liggen Verder de buikfoto's, ik ben 'nogal stevig' en voel me niet prettig om nu al foto's van mijn omvang te maken, dus daar plak ik nu andere foto's, van extra echo's of een foto van mijn vriend en mij samen. Hopelijk over een paar weken een mooie zwangere buik, waar ik wel mee op de foto kan pronken
Nog niet tegengekomen in de reacties: mama...? Ik?! Dagboek van mijn 9 maanden, van Annet schaap. Voor mijn schoonzus destijds ook die van pauline oud gekocht. Mijn collega had die van Annet schaap en die vond ik erg leuk. Heeft veel herkenbare illustraties en cartoons. En net iets meer ruimte om te schrijven vind ik.