9 maanden en 38.3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lionne, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mijn dochter heeft vandaag wat koorts. Ze kwijlt ook ontzettend, dus ik denk dat het een tand is.

Nu voor het slapengaan heeft ze 38.3. Voor de nacht heeft ze een pcm gehad.
    Kan ze nu gewoon door slapen vannacht of moeten we haar wekken ofzo?
    (Het is voor het eerst dat ze koorts heeft)

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

38,3 is niet echt een hoge temperatuur. Waarom heb je paracetamol gegeven? Ik geef zelf alleen bij echt pijn enrottig gevoel paracetamol, niet voor koorts. Zou dus gewoon even kijken bij haar, maar niet wakker maken.

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Omdat ze vandaag ook heel huilerig was en ik hoop op een goede nacht.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ja, dan lijkt ze er inderdaad last van te hebben. Maar, dan nog zou ik niet wakker maken. Wellicht komt ze zelf en dan zou ik wel een geven, mocht ze dan ook huilerig zijn. Zou niet uit haar slaap halen, dat staat bij ons garanter voor een slechte nacht zeg maar.

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nee hoor je hoeft haar niet te wekken, mijn zoontje heeft ook steeds zo'n temperatuur, ook door tandjes.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

38,3 is een beetje koorts en niets om je zorgen over te maken. Gewoon laten slapen en als ze er teveel last zelf van heeft, hoor je d'r vanzelf wel :)

7. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lekker laten slapen, ons meisje is 11 maanden en ik kan de aantal keren dat ze koorts heeft gehad door bijv: tandjes, verkouden, griep, oorontsteking al niet meer op twee handen tellen.
    38,3 is nog niet zo hoog. Ik geef paracetamol als ze er last van heeft of pijn. (ps altijd fijn een KdV waar ze vanalles meenemen) ;)

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Dochterlief is uit zichzelf wakker geworden. Inmiddels 38.0. Even geknuffeld en zonder pcm slaapt ze weer bijna.

Deel Deze Pagina