sinds een dikke week wrijft mn zoontje zijn hoofd heel vaak van links naar rechts, hij begint dit te doen halverwege zijn flesje wat best vervelend is want hij wil wel nog drinken ook als hij in de box ligt doet hij dat soms en gisteravond in bedje ook hij heeft geen rood hoofdje maar wel een kaal plekje achter op zijn hoofd, kan her zijn dat de haartjes die uitvallen jeuken of zou daar een andere reden voor zijn? herkennen jullie dit en waarom doen ze dat?
Mijn zoontje doet het als hij moe is, dan rolt/gooit hij zijn koppie van de een naar de andere kant. Maar het is niet echt schuren, bij jou wel?
Hier ook n meisje dat dat deed als ze moe was of geen zin meer in de fles.. heeft ook n paar maanden met n kale plek op haar achterhoofd gelopen
hier ook, rold/ schud zijn hoofd hard van heen en weer. Ik zie het met namen wanneer het druk is en hij rust wil/ schud zichzelf inslaap etc. alsof hij letterlijke de onrust uit hem schud.
Hier doet hij dat ook weleens als hij bijna slaapt.. met ogen dicht nog f heen en weer schudden.. ik zag t als eens f een lekkere slaap positie innemen
Hier ook vlak voor t slapen vaak maar t kan ook op een oorontsteking duiden. Zit je kindje ook vaak aan t oortje? Dan zou tndus een oorontsteking kunnen zijn....
Hier doet mijn dochtertje dat ook. Meestal als ik haar in bed lig, soms in de box. Ik dacht dat ze dan een lekkere slaappositie zoekt of dat ze even niet lekker ligt.