mijn zoontje is 9 maanden, en krijgt nog steeds 4 flessen, 180+6 dit komt vooral omdat hij gewoon iedere nacht komt voor een fles. is dit teveel? ik zou niet weten hoe hij van de fles 's nachts af te krijgen is... we hebben al van alles geprobeert... hij krijgt overigens nutrilon pepti ivm kma 's morgens krijgt hij dan een broodje, rond 10 uur fruit, 12.30 weer brood, en dan om 17uur warme maaltijd. vaak krijt hij dan 's middags nog iets, als een rijstewafeltje... we hebben gewoon een klein vreetzakje
mijn meisje van 9 maanden eet ook nog 4 flessen 210 cc weg hoor. daarbij eet ze zo'n 3 a 4 boterhammen weg,fruit,groente,yoghurt en tussendoortjes als rijstwafeltje met diksap enz. heel veel vinden haar erg veel eten,maar de ka zei: ze heeft het nodig om dat ze steeds flink ziek is en veel afvalt,ze moet dus flink bijkomen om op goed gewicht te blijven(zie onderschrift handtekening)doordat ze lang is en erg veel energie verbruikt geef ik het haar gewoon.
Hoe gaat het als je die nachtfles steeds kleiner maakt?? Dus eerst bijv naar 150/5, 120/4, 120/3, 90/2 enz. Dat werkte hier in ieder geval wel goed en op een gegeven moment nam ze genoegen met een slokje water of zelfs met een aai over de bol.... Je maakt dus fles dus steeds kleiner en wateriger.