Mijn manneke (3 maanden) heeft veel pijn aan zijn bribbels. Zit continue met vinger'/handje in mondje te kauwen, kwijlt veel en slijm in ontlasting. Heb al een koude bijtring geprobeerd, maar dat wil hij niet echt.Ook als ik zijn tandvlees wil masseren laat hij dat niet lang toe. Hij huilt niet echt hard, maar geeft wel duidelijk aan er last van te hebben. Mag je ook eenzetpil geven voor de pijn als hij geen koorts heeft? En wat is Dentinox? Heb er ergens iets over gelezen
Ik gebruikte chamodent (is homeopatisch) maar had t idee dat dit niet zo goed werkte. Dus ik ben overgestapt op Dentinox. T verdoofd even t tandvlees zeg maar.. Dit helpt super bij Justin. Succes! ps Bribbels had ik nog nooit van gehoord haha
youame heeft de laatste paar dagen ook zoveel pijn haar der mondje door de tandjes als ze echt wakker wordt zo als gister avond en ze houd der hand echt tegen der mond aan en begint te gillen en ze wil geen dentinox(wat ze normaal erg lekker vindt) geef ik haar een waterijsje een bijtring kan ze niet ivm schisis maar waterijs helpt erg goed dan mag ik er wel dentinox op smeren en dan slaapt ze heerlijk verder ik heb haar wel eens een zetpilletje gedaan als ze geen koorts had maar wel zag dat e veel pijn had
Haha nee is niet dom om te vragen, ik denk dat het aan mij ligt. Volgens mij een zeeuws woord, of misschien ook niet en hebben we het zelf in het dorp verzonnen (we hebben een behoorlijk dialect ) Maar bribbels is je tandvlees
Ah, weer wat geleerd, ging dit topic alleen al lezen door de titel, was ook erg benieuwd waren wat bribbels waren.