hoihoi, ik wil deze graag aanschaffen voor mijn zoontje van bijna 11 maand. nou is mijn vraag, kiept ie als ze er achter lopen? hij gaat razend snel met zijn loopstoel door de kamer, en wil ook wel aan de hand lopen, dus wij willen graag een andere uitdaging voor hem zoeken.. wie heeft hier ervaringen mee? en wat kost ie? groetjes sim
Bedoel je de Fisher-Price BAbywalker? staat op bartsmit.com voor 27,00. Heb er verder geen ervaringen mee. Lijkt me een leuk ding.
Bedoel je deze? http://www.comparestoreprices.co.uk/ima ... walker.jpg Die kost rond de 40 euro.[/url]
Hoi! Wij hebben deze gekregen.. Rick kan er nog niet mee spelen, maar mijn neefje van 11,5 maand heeft er van de week wel mee gespeeld en hij vond het geweldig! Hij liep er de hele tijd achteraan en hij kiept niet! De wielen zijn wel goed verdeeld zodat ie niet snel om kan kiepen. (zou anders ook wel een beetje stom zijn van V-tech)
oke, goed om te weten, ik heb namelijk in het verleden een aantal loopwagentjes gehad die zo naar achter kiepten, dus dan moesten ze echt al goed kunnen lopen van zichzelf.. denk dat wij er één gaan halen binnenkort
nee kiept niet hoor.......hebben wij nu ook op zolder staan......eerste zoon heeft er veel mee gewandeld toen hij nog niet los kon lopen.....fijne babywalker
Nee, kiept niet. En nog ff een tipje: wij hebben em op marktplaats gekocht. Dat v-tech spul is onverwoestbaar en je kunt hele goede 2e-hands kopen op mp. Voor die paar maandjes dat ze erachter lopen............
Lynn is 1x achterover gedonderd met de walker boven op zich, maar dat lag volgens mij meer aan haar. Verder geen ongelukjes mee gehad terwijl ze echt de halve marathon er achter heeft gelopen. Hij is hier tijden het favo speelgoed geweest
Mij hadde ze eigenlijk afgeraden om het te nemen omdat het veel te snel zou gaan dat ze er niet achter zouden kunnen stappen maar dat is dan blijkbaar toch niet. (ik heb er wel niet naar geluisterd)