Hoi allemaal, Vorige week ben ik met mijn zoontje (10 maanden oud) naar de dokter geweest, hij had koorts, hoesten, ontstoken oogjes enz. Kortom: snipverkouden. Ik heb toen van de dokter een penicillinekuur gekregen. Na een dag of wat, zag ik zijn gedrag langzaam veranderen. HIj is nogmaal gesproken (dus ook voor het verkouden zijn) erg onrustig/ontevreden, kan bijna niet alleen spelen, slaapt (vooral de nachten) extreem slecht... En nu opeens, kan hij wel heel rustig en ontspannen spelen, heeft hij zelfs al een paar nachten geheel doorgeslapen (zonder minimaal 4x wakker te worden)! Nu vraag ik me af... zou hij al die tijd ergens last van gehad hebben? Ergens toch een infectie, die met deze kuur ook verholpen is geworden? Of zou het gewoon toeval zijn...?
Zo klinkt het wel. Alsof er iets hem al die tijd dwars heeft gezeten en het nu weg is. Fijn dat hij is opgeknapt! Ik zou zeggen geniet ervan .
Was hij de laatste tijd zo onrustig en snel ontevreden? Dan zou ik zeggen dat het een sprongetje icm met ziek zijn is geweest, die toevallig tegelijkertijd geƫindigd zijn.. En anders misschien inderdaad een infectie, maar lijkt me raar dat een infectie zo lang aan houdt. Misschien dat je het de dokter eens kan vragen?