Zelf spelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ann77, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn meisje kan makkelijk een uur of langer zelf spelen, loop wel vaak even langs voor aandacht. Is dit gebruikelijk op deze leeftijd? Wel makkelijk:).

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook al vanaf het begin en nu nog!
    En als je er bij gaat zitten kijkt hij me soms aan van "en wat moet jij? Aandacht te kort ofzo?" Tjaaaaaaa ;)

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Hier kon ze dat met 4 maanden echt nog niet. Dat kwam met 6 maanden.

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier gaat het nu een beetje komen. Kan hem nu wat makkelijker weg leggen in de box of op de grond op zijn kleed zonder dat hij gelijk de aandacht wil. Al krijgt hij ook wel genoeg aandacht van zijn broer.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Sinds ik de babygym in de box heb en ze weet dat als ze tegen de boog aan schopt, de speeltjes gaan wiebelen, ze makkelijk een uur in de box doorbrengt :D

6. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook! Hij kan zich prima vermaken! heerlijk. Hij pakt ook zelf speelgoed dat om hem heen ligt. Soms verwissel ik dan tussendoor wat zodat hij genoeg variatie in zn spel heeft.

We hebben een babygym met kleed eraan maar ik merk dat ik die weinig pak dus vanmiddag gaan we er een voor in de box halen.

7. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn oudste kon dit ook heel goed. fijn he :)

8. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wisselt dus nogal. Sterker, hier heeft ze soms echt geen zin in op schoot of aandacht, speelgoed is dan veel leuker :)

9. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Knap hoor van jullie kindjes!

Hier een baby die liever met mama speelt dan alleen. Heel vleiend natuurlijk, maar niet hoe ik het graag zie. Vind het belangrijk dat hij leert zelfstandig te zijn en te spelen. Helaas heeft onze mop last van verlatingsangst, want zodra ik wegga huilt hij. Ik ga wel steeds verder weg zitten.

10. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Hier een dochter van 9 maanden en die heeft zich altijd al zelf kunnen vermaken. Kan gerust een uurtje alleen spelen. Heerlijk :)

11. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier kan zl ook goed alleen spelen, altijd al gekund ook. Alleen rond sprongetjes enzo moet hij tussendoor nog even aandacht hebben, haha.

12. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Nou, een uur redt onze dochter nog net niet denk ik, maar het zit eraan te komen. Dit is eigenlijk pas sinds een paar weken, daarvoor was het na een kwartier echt brullen om aandacht :)

13. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    O wauw, dat kan mijn dochter van 16 maand niet eens. Heerlijk, geniet ervan!

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier sinds een maandje of 8 dat ze zelf speelt/kruipt etc, maar ben er toch wel stiekem altijd bij om dingen uit te leggen en te zorgen dat ze zich niet bezeerd met het staan/lopen

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Geniet ervan, zou ik zeggen... Hier is tien minuten eigenlijk al teveel gevraagd :D;)

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Onze dochter kan het nog steeds niet :p

17. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dus een babygym (houten van de ikea) aangeschaft, wauw geweldig! Hij heeft het zo naar zijn zin!

18. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik kan je zeggen dat mijne erg druk is en toen indd kon ze zichzelf vermaken vri lang. Later werd het steeds minder. Nu is het verbonden aan bepaalde tijd. Middag ze is het lastigste omdat ze slaapt 1 keer uurtje. Maar na maaltijd 18.00-20.00 kam ze gewoon zelf op en neer gaan en zich vermaken tot ze echt kopot is
    Het is echt kwestie van karakter plus leeftijd. Het zal steeds veranderen

Deel Deze Pagina