Hallo dames, Even een onzeker vraagje... Ik ga meestal van mijn eigen gevoel uit, maar toch... Met dit warme weer is het echt zoooo warm op Hugo's kamertje. Ik heb hem net in bed gelegd en van tevoren de ramen open gehad. Ik dacht misschien kan ik best een raampje openlaten op kiep. Ik heb rolgordijntjes en die heb ik helemaal dicht gedaan en daarover heen heb ik nog gordijnen, die heb ik ook dichtgedaan over de open raam heen, zeg maar. De raam zit aan de andere kant van waar hij slaapt en de deur is ook helemaal dicht. Dit kan toch geen kwaad lijkt mij, of is dit toch niet goed en tocht het dan toch op het kamertje? Mij lijkt van niet, wij slapen 's nachts toch ook met de raam open... Ik vind het anders zo warm en benauwd op z'n kamertje. 's nachts lijkt het me wat anders omdat het dan nog afkoelt, maar overdag... Gr. Niki
Gewoon lekker het raam open zetten hoor. Stuk lekkerder dan in de warmte slapen. En zolang het niet tocht is er niets aan de hand
Dat mag hoor! Ik had die vraag gesteld aan de wijkverpleegkundige omdat het ontzettend benauwd was op de slaapkamer en toen was het nog niet eens zo warm. Zij vertelde me dat het geen probleem is zolang je er wel voor zorgt dat de slaapkamerdeur dan dichtblijft. Dan gaat het niet tochten.
Ik heb op Joris zn kamer beide ramen open, lekker doorluchten anders is het zo warm! Ook slaapt hij overdag alleen onder een laken, het is echt benauwd op zn kamertje dus moet dat voldoende zijn volgens mij! Wij slapen zelf ook snachts onder een laken als het zo warm is, dus kan het voor hem toch ook gewoon?
Ik doe bij Fienne alleen het raam dicht als het vriest. Verder vind ik het gezond om een raam open te hebben.. Mijn zus heeft altijd haar raam open bij haar kids. Dat die kinderen nog nooit bevroren zijn zeg! Maar goed, ze zijn nooit ziek..