ik heb afgelopen week antibiotica gekregen, omdat ik een borstontsteking had, maar mocht wel gewoon blijven voeden. nu kreeg mijn zoontje vrij snel daarna rode pukkeltjes/vlekjes die met de dag erger werden. ik heb het idee dat het een reactie op de antibiotica is. nu gebruik ik geen antibiotica meer sinds gisteren, maar de bultjes worden nog niet minder. zit de antibiotica nog in mijn lijf en dus nog in de borstvoeding? hoe lang duurt het voor zoiets uit je voeding is? alvast bedankt voor de antwoorden!
Hij is een maand zie ik. Dan i het waarschijnlijker dat hij gewoon baby acne heeft. Paar druppels moedermelk er op dat trekt het snellerweg.
Er zit bij iedere AB een specifieke halfwaardetijd... Ik zou het om het zeker te weten even overleggen met je apotheker. Daar zou je ook meer info moeten kunnen krijgen of de rode bultjes idd van de AB kunnen komen. De AB kon wel samen met de BV neem ik aan? Je kan medicijnen ook controleren op; Farmacotherapeutisch Kompas Als ik AB had, vroor ik het gemerkt (AB) in. Daardoor gaf ik dan (tijdelijk) uit de vriezer totdat ik zeker wist of ze t mocht hebben. Wat sneu voor je kleine, hopelijk heeft ie er niet teveel last van.