Mijn dochter is altijd rond 6 uur wakker. Door de weeks geeft dat niet, moeten we toch naar de opvang. In het weekend wat minder. Nu heb ik haar vanmorgen om 6 een schone luier gedaan, dat ding was topzwaar en koude billen. Eigenlijk heeft ze dit altijd wel zo'n volle luier alleen staan wij gewoon op om half 7 a 7. Weekend of niet. Maar nu slaapt ze nog!!!! Zijn er luiers die meer en beter absorberen? Tis 12 uur garantie qua droogheid nou dat red hij hier nooit!
Luiers van etos of AH! Bij mijn zoon gebruikte ik ook altijd pampers, maar sochtends was de romper vaak wat vochtig of hij was doorgelekt. Toen mijn dochter erbij is gekomen ben ik etos gaan proberen. Durfde dat eerst niet zo goed want pampers is toch het beste... Nou echt geweldige luiers! Ze lekken bijna nooit door, heel enkele keer maar dan kan gebeuren.
Nou door lekken is het niet. Meer klam/ vochtig en gewoon top zwaar waardoor ze misschien wel wakker wordt.
Hier redt de baby dry het echt prima van 19.00-7.00. Zit dan wel vol maar geen lekkages hier. We gebruiken de 4, baby is 8.5 kg
Door lekken doet ze ook niet. Alleen die luier staat gewoon op knappen en vanmorgen steen koude billetjes. Niet gek met zo'n luier. Heb nu haar een maat grotere romper aan gedaan. De knopen van die ze overdag aan heeft staat in de ochtend ook op knappen. Kan mij voorstellen dat je van zo'n over volle luier wakker wordt. De pampers waren op en heb nu maat 5 kruitvat en valt mij direct op dat deze groter uitvallen. Vind ik ook bij de 4+ die ze overdag draagt. We zullen zien morgen. Bedankt voor de tips. Owh en wakker maken voordat wij gaan slapen uit zich in een feest partij!
Hier met 6 maanden nog gewoon nachtvoedingen en alles, dus dan red je het sowieso geen 12 uur. Ik verschoon hem altijd na de fles van rond 23 uur en dan gaat het nét aan tot 07.00. Pampers werken hier net zo goed (of slecht) als die van de etos. Maar gewoon een keer extra verschonen wanneer je naar bed gaat zou wel kunnen helpen.