We willen graag een slee aanschaffen, maar weten niet precies welke. Welke slee hebben jullie aangeschaft en waarom? Ons zoontje is nu 14 maanden.
http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/832/832458.gif wij hebben deze van Bart Smit, was een week of 2 geleden in de aanbieding
Bovenstaande hebben wij ook. Vorig jaar erg veel gebruikt. Is ook stevig. Makkelijk dat je hem kunt inklappen dan neemt hij als je hem niet gebruikt veel minder ruimte in.
Totaalspeelgoed duwstang voor houten slee Deze hebben we hier.. duwen is heerlijk en als je bij een gestrooid stuk komt til je hem een stuk makkelijker op.
mijn ouders hebben ook nog zo'n houten met zitje van mij vroeger haha dus die mogen we lenen (kan ie daarna mooi terug ligt ie hier niet in de weg haha) vind zo'n duwstang ook wel ideaal! ik zou igg voor iets hoogs gaan, vind die lage plastic dingen niet zo... lijkt me zo koud met je billen in de sneeuw
Wij hebben een davos slee met zo'n plastic zitje, zoals Linda84 hierboven maar dan 1 zitje. Mijn zoon heeft mijn dochter op schoot als het ware. Die slee is overigens nog van mijzelf geweest toen ik klein was dus dat ding gaat al een jaar of 25 mee, en de kwaliteit is nog steeds goed.
Toevallig voor sinterklaas een baby bob slee besteld, plastic slee met hoge rug leuning. Ik had t idee dat ze hier dieper in zit en moeilijker uit kan dan van n houten slee af. Mijn meisje probeerd tijdens t rijden ook uit de driewieler te klimmen merkte ik gister 😩