9 maanden lopen. Sokken of schoenen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cynthia1993, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Hoi,

Mijn zoontje van 9 maanden staat al bijna 1.5 maand rond de tafel en zet al wat eerste stapjes.

Mijn moeder denkt dat dit makkelijker gaat als hij schoentjes krijgt. Ik had schoenen van de primarkt maar dat was natuurlijk meer voor de show.. Want die zijn niet echt goed als eerste stappers..En inmiddels te klein.

Ik denk dat hij maat 19 heeft maar weet het niet 100% zeker.

Wat gaven jullie je kindjes toen ze begonnen met rondstappen?

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    In huis op de blote voeten, en buitenshuis de eerste "schoentjes" van schoesme. De babyproof met volledig flexibele zool.

Zou sowieso voordat je zelf schoentjes gaat bestellen zijn voeten eerst eens laten opmeten bij een schoenenzaak. Dan weet je tenminste ook of je de goede maat hebt. Zo belangrijk dat ze goede (passende) schoenen hebben.

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Van die leren slofjes en als het kan binnen gewoon op blote voeten.

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Zolang hij nog niet losloopt, geen schoentjes.

Binnen blote voetjes en buiten van die leren slofjes. Het is belangrijk dat ze voelen hoe ze moeten lopen/hoe ze hun voeten moeten afwikkelen etc.

Zodra hij redelijk stabiel losloopt zal ik zijn voeten goed laten opmeten en een schoentje met flexibele zool kopen.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier in huis vaak blote voetjes, soms van die slofsokjes. Bij opa en oma is de vloer bv heel glad, die slofjes hadden een antislip-laagje, werkte heel goed.

Ze liepen hier met 7mnd overal langs, maar met 1jr pas echt schoentjes gekocht toen ze echt goed los konden lopen. Binnen overigens nog steeds meestal geen schoenen.

6. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Slofjes van Shoes me. En blote voeten als het niet te koud is

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    Ik zou echt nog niet aan schoenen beginnen. Vooral niet van de Primark ;)
    Blote voeten, sokjes met antislip (als je een gladde vloer hebt) of leren babyslofjes. Aapies zijn dan heel leuk en heel betaalbaar.

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Binnen op blote voeten inderdaad.
    Wij hebben voor buiten aapies

9. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Binnen op blote voeten of sokjes, maar het was zomer toen hij begon met stapjes zetten.
    Toen hij bijna los liep werd het winter, dus toen heb ik alvast schoentjes van shoesme gekocht waar hij dus enkele weken later ook nog wat weken op heeft buiten gelopen.
    Binnen droeg hij dan leren slofjes. Dan had hij ook wat meer grip dan op sokken. Wij hebben plavuizen en geen vloerverwarming, dus in oktober/ november op blote voeten vond ik toch echt wat te koud.

10. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier ook binnen op blote voeten en buiten op aapies

11. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.187
    23.267
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier hetzelfde.

12. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Binnen blote voetjes, buiten leren slofjes. Na zes weken echt goed loslopen Shoesme babyproof schoentjes gekocht. Ik zou voor die kwetsbare kindervoetjes zelf geen Primark rommel kopen.

13. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Blote voeten, pas echte schoenen toen ze goed los kon lopen

Deel Deze Pagina