haj meiden, ik ben jaimy en ben 6 maanden geleden bevallen van een zoontje lorenzo. nu hoor ik veel mensen zeggen 9 op 9 af en wat bedoelen ze er nou allemaal mee. ik ben dus 6 maanden veder en werk nog steeds niet ben dood op en mankeer elke keer wat. vroeger voor me zwangerschap heb ik nooit wat gemankeerd en altijd druk aan sporten school werken uitgaan. heb wel hele rot zwangerschap en bevalling gehad 9 opnamens in me zwangerschap in verband met weeen. dus heb wel zwaarder gehad dan normalen zwangerschap. maar herkend iemand wat ik heb, als ik een stuk loop ben ik helemaal gevloerd en op. me HB is geprikt, 7,7 en schildklier ook vitamines alles eingelijk maar alles. goed ik wil gewoon gaan genieten na alles. en soms gaat gewoon niet omdat ik gewoon te veel kwaaltjes heb Bijv. hoofdpijn aan 1 kant raar gevoel aan me ogen beetje zweverig. ga maar door heeft iemand tips voor me? bedankt kus jaimy
Ze zeggen idd dat je lichaam 9 maanden de tijd nodig heeft om weer op orde te komen. Ik ben 7 1/2 maand geleden bevallen en ook mijn lichaam is nog niet de oude. Hoop dat dit binnen nu een 4 maanden toch allemaal wel weer goed is.
wordt er helemaal gek van allemaal, mijn HA beld vanmiddag nog even terug over de klachten ik fuconeer bijna niet meer ook niet echt de bedoeling! sterkte meis hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen
Hoe gaat het nu met je? Heb je iets van de HA gehoord? Ik herken mijzelf helemaal in jouw verhaal. Heel frustrerend vind ik het, want ik wil zo graag elke dag wandelen en mijn huis op orde hebben, maar ik ben al buiten adem voor ik boven bij de wasmachine ben... Zijn er nog meer mensen met deze klachten?
Ik herken mij ook wel deels in jullie verhalen. Lichamelijk ben ik echt slap totaal geen conditie. Ik heb ook nog steeds last van stemmingswisselingen al wordt dat al wat minder. Maar ik voel me echt nog niet als voor de zwangerschap ik hoop ook dat dit over een maand of drie wel over is. Succes allemaal
Toen ik bevallen was van ons eerste kindje was ik doodop en erg depri nar precies 9 maanden zaten mijn oude proeken weer normaal, voelde ik me goed en helemaal niet moe meer. Toen ik na ging tellen bleek onze hummel bijna 9 maanden te zijn. Van onze 3e was het heel anders. Ben nog wel eens moe maar over het algemeen ben ik vanaf 4 wkene weer helemaal op de been en heb ik nergens last van. Behalve dan dat mijn broeken nog iets te straks zitten Maarja dat neem ik voor lief en heb een maatje groter aan geschaft.
Klopt. Ventje is nu 9 maanden en EINDELIJK begin ik weer m'n ouwe ik te worden. Het is dus waar wat ze zeggen. Als zal het per persoon wel verschillen natuurlijk. Belangrijk is om naar je lichaam te luisteren en niets te forceren. Dus ben je moe: probeer je rust te pakken. Voel je je rot? Gooi het eruit. Een zwangerschap, bevalling en zorg voor een baby is een ENORME ommekeer in je leven en aanslag op je lichaam. Dat mag je niet onderschatten.
Klopt. Ventje is nu 9 maanden en EINDELIJK begin ik weer m'n ouwe ik te worden. Het is dus waar wat ze zeggen. Als zal het per persoon wel verschillen natuurlijk. Belangrijk is om naar je lichaam te luisteren en niets te forceren. Dus ben je moe: probeer je rust te pakken. Voel je je rot? Gooi het eruit. Een zwangerschap, bevalling en zorg voor een baby is een ENORME ommekeer in je leven en aanslag op je lichaam. Dat mag je niet onderschatten.