Wie heeft deze telefoon (sinds afgelopen week bij Kruidvat in de aanbieding) en heeft ook moeite met het volume? Ik hoor hem bijna niet? Er staat wel op dat het volume expres lager is gezet ter bescherming van je kind, maar dit is wel erg laag! Heb er al nieuwe batterijen in gedaan, maar het verandert niets. Of is het normaal? Ik voel me zoooo dom, ik ben vandaag met het inpakken in de winkel de kassabon ervan vergeten in de tas te doen.. Dus ermee terug gaan is ook geen optie, vrees ik..
Waarschijnlijk normaa. Wij hebben een tijdje terug ook zo'n telefoon van Bert en Ernie bij de Bart Smit gekocht, en daar hoor je het geluid ook bijna niet. En laat Vigo geluidjes nu net juist zo leuk vinden... Wij hadden er ook al andere batterijen in gedaan, maar hielp ook niks. De telefoon ligt hier nu stof te rapen want Vigo vind hem niks aan
Als het goed is heb je er een plastic stripje uitgetrokken voordat ie in gebruik werd genomen. Dat had je nou niet moeten doen....... Probeer maar eens iets te stoppen in het kleine gleufje op de achterkant. Zit rechtsboven naast het schroefje. Dan gaat ie weer harder. Wij hebben het plastic stripje er weer in gestopt en afgeknipt.
helpt het niet? Misschien niet vergenoeg erin gestopt? Bjorn heeft ook die telefoon gekregen voor bij oma maar idd het geluid is erg zacht. Gaan we ook eens proberen om het stripje weer terug erin te stoppen. HAndige tip trouwens hahaha
wij hadden precies hetzelfde, ons zoontje kreeg hem van opa en oma en was dolgelukkig, tot we het stripje er uit trokken. Het geluid was bijna niet te horen, wij hebben het ook terug gepulkt en toen was het goed. Het stripje heel kort afgeknipt dat het er niet meer uit kan en nu is hij goed te horen.
Hahaha..wij hebben hem laten liggen voor Sinterklaas maar ik begrijp dus dat dat lipje er mooi tussen blijft (tenzij we er zelf gek van worden natuurlijk) :-D Tnx
YES YES YES, ik heb hem! Jeetje wat een volume ineens, ik had inderdaad het juiste gleufje te pakken, maar ik stak hem er niet ver genoeg in! Nu doet ie het en is ie een stuk leuker, Elena gaat morgen lekker spelen ermee (hoop ik natuurlijk, hahahahha). Oowww dames jullie zijn geweldig, als ik jullie toch niet had! Was er zelf nooit op gekomen! Mods, wat mij betreft kan dit topic dicht.