waar slapen jullie kleintjes in met dit weer? Normaal heeft mijn zoontje altijd een pyama aan 1 stuk met voetjes maar hij had het duidelijk te warm hierin. Toen een shirt met lange mauwen en rompertje en nu ligt hij zelfs alleen in zijn rompertje met korte mauwen onder een lakentje. Koelen ze niet heel erg af in de nacht doe wel straks het dekentje er ook nog bij. Maar zijn armen liggen boven de deken is dat niet te koud zo bloot?? Mijn zoontje is nu bijna 3 mnd
Lastig hè ? Vind het ook moeilijk, mijn mannetje ligt nu in zijn romper met lange mouwen , slaapzakje onder een lakentje , dekentje weggehaald Ze liggen stil dus koelen naar mijn idee toch wel wat af , vandaar de lange mouwen
Ligt ook een beetje aan de temperatuur op zijn kamer? Hier is het 28 graden op kamer van dochter dus die heeft alleen een shirtje aan (en luier + onderbroekje) EDIT ik zie dat je kindje pas 3 maanden is. Ik zou gewoon voelen in het nekje of hij het warm of koud heeft. Dat de armpjes koud zijn maakt niet uit, als het nekje maar goed van temperatuur is..
Mijn dochtertje ligt in een romper met korte mouw en een dunne zomerslaapzak. Geen lakentje of dekentje. Haar kamer is op dit moment 26 graden ppfff
Met 26 graden ligt onze dochter in een romper (soms met lange mouwen) onder een laken en heel dun dekentje. Ze werd in mei geboren toen het zo warm was en dit heeft de kraam ons geadviseerd.
In een luier in een dunne slaapzak. Ze krijgen het echt niet koud hoor ! Tis 27 graden onmogelijk dat ze het koud krijgen.
Nou bij jonge babietjes kan dat natuurlijk wel, zeker in de loop van de nacht. Mijn jongste ligt nu in een romper met korte mouwen en pyamabroekje onder een lakentje. Maar die komt zeker nog 2 keer voor een voeding vannacht en dan kijk ik wel of ik er nog een dekentje overheen leg of niet, afhankelijk van hoe ze aanvoelt.
Het is nu 26 graden in haar slaapkamertje en ze ligt in een romper korte mouw en een dun pyjamabroekje onder een lakentje. Ze heeft koorts dus doe het niet te warm. Evt. kan ik vannacht nog een dunne deken er over leggen.
Mijn dochtertje ligt alleen in dr romper en een dun zomer slaapzakje. Het is hier momenteel 24 graden op haar kamer. Ga er maar vanuit dat als ze het warm of koud hebben, ze echt wel van zich laten horen.
romper zonder mouw, kamer is 27 graden. Ligt onder een lakentje. voor ik naar bed ga voel ik (bij beide kindjes) of ze warm genoeg/te koud/te warm zijn en leg dan eventueel een dekentje eroverheen.
Mijn zoontje ligt in een rompertje korte mouw, wel ingebakerd in een hydrofielluier en onder een lakentje. Tis 26 graden op zn kamertje. Heb zijn raam ook op kiepstand open staan. Misschien dat ikstraks nog een dun dekentje over m heen doe. Zo eerst kijken hoe hij aanvoelt met zn laatste voeding..
Mijn zoontje ligt gewoon in een romper met korte mouw en verder niks... Het is 24 graden op zn kamer Heel misschien gaat er nog wen lakentje overheen voor ik ga slapen maar ik denk t niet
Ik zie overal staan dat kamers tussen 20 a 30 graden zijn. Zetten jullie verwarming aan? Ik heb de kleine in een best warme slaapzak en romper met korte of soms lange mouwen. Verwaring staat uit, maar huis temp staat op 23 a 24
Hier ligt de kleine man alleen in zijn luier in een slaapzakje met daarover een lakentje. No way dat ik er nog een dekentje overheen doe. Hij slaapt al een tijdje met alleen een dun lakentje erover heen trouwens.. Misschien ligt het aan mij, maar ik snap hem niet. Met dit warme weer is het toch best logisch dat de temp wat hoger is in huis?
Nope woon in een flat 3 hoog bovenste vedieping en zo goed als plat dak.. dus helaas is het zo warm. Had het liever koeler op zn kamertje maar dat wil haast niet
Ons mannetje ligt in een romper met korte mouwen. Meer niet. Z'n broek heeft hij net zelf uitgedaan (voor t eerst) Hij heeft het wel heel snel warm, en zweet snel
Inderdaad, de hitte is hier ook niet uit huis te krijgen pffff. Het waait best lekker maar de wind is zelfs nu nog bloedheet. Dochter ligt in romper met korte mouwen en een slaapzak maar ze zweet behoorlijk maarja... zonder slaapzak trekt ze haar luier uit
Mijne is 9 maanden en heeft aan: romper spaghetti bandjes, pyjama trui met korte mouwen. Pyjama broekje en zomer slaapzak en het is 24 graden op dr kamer
Mijn jongste heeft een romper met lange mouwen aan en een dun pyjama broekje en een zomerslaapzak onder een dunne deken. Op zijn kamer is het 23 graden. Mijn kinderen slapen alleen goed op warmte vandaar hijzelf voelt trouwens eerder koud dan warm hoor. Hij beweegt ook niet in bed en ligt lekker strak ingestopt. Mijn oudste slaapt nu in een zomerslaapzak met alleen een tshirt aan en onderbroek + hemdje. Misschien heeft hij zichzelf onder de deken gewurmd maar hoop het niet voor hem.. Pff. Straks maar even nakijken voor we naar bedje gaan.