Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, gecondoleerd met het verlies. Heel veel sterkte voor jullie.
Heel veel sterkte! Er komt een periode dat de positieve momenten weer gaan overheersen! Heb er vertrouwen in.
Jeetje mina, wat een verhaal! Zo ongelooflijk en onwerkelijk.. Hoe hard kan je van een roze wolk afdonderen... Fijn te horen dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden, dat is zo belangrijk in een rouwproces.. Ik wil jullie veel sterkte wensen bij het verlies van Joey..
Hoi lieve meiden, bedankt voor alle berichten, heel fijn om te lezen. Heel treffend verwoord Liv1985, je kunt inderdaad aardig hard van een roze wolk afdonderen. Het is nu inmiddels een maand verder. Ik heb er wel vertrouwen in dat positieve momenten in de toekomst weer gaan overheersen. We proberen nu samen zo goed mogelijk door te gaan. Er zijn betere dagen, waarin we positief blijven denken. Maar helaas zijn er ook weer mindere momenten waarop je je blijft realiseren wat er allemaal gebeurd is en waarin je de leegte voelt. Met name de onzekerheid over wat de toekomst brengt vind ik lastig. Alles heeft tijd nodig en we zullen veel geduld moeten hebben. Hopelijk lukt het me om wat meer per dag te leven en in de tussentijd ook te genieten. Veel verhalen hier op het forum bieden in ieder geval steun en hoop voor een gelukkige toekomst. Ik denk vaak: we kunnen het verleden niet veranderen, we kunnen alleen veranderen hoe we ermee omgaan. Daarmee probeer ik zo positief mogelijk door te gaan, alleen verdrietig zijn daar schieten we ook niks mee op.
Hoi Starshine21, Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen bij de verwerking van dit grote verlies. Gezien je verhaal denk ik dat je man een collega van mij is. En vanaf het moment dat ik hoorde wat er gebeurt is denk ik heel veel aan jullie. Zo onbegrijpelijk dit. Fijn om te lezen dat je hier je verhaal ook kwijt kan.
Heel veel sterkte in deze vreselijk zware periode! Wat moet het verschrikkelijk zijn om je kindje te verliezen... Ik hoop dat het verdriet beetje bij beetje minder mag worden, en dat jullie in de toekomst een broertje of zusje voor Joey mogen verwelkomen. Liefs
starshine21 wat vreselijk dat je dit hebt moeten mee maken! Ik ben zelf bevallen met 31.4 weken en mijn zoontje is een week na de bevalling overleden. Ik heb een paar dagen geleden mijn verhaal ook op het forum geplaatst en heb hier al een aantal reacties op gehad. Ik heb er zelf veel steun aan door het te kunnen vertellen en de reactie te kunnen lezen. Ik hoop dat jij daar ook veel aan hebt. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen! En ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Veel liefs!
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Vandaag echt een grote dipdag met veel huilbuien. Helaas hoort dat er ook nog bij. Ik voel me weer even terug bij af. Hopelijk komt de positieve kracht om verder te gaan snel weer terug. Soms wil ik met olifanten passen door dit nare gedoe heen en me weer iets beter voelen, maar zo werkt het helaas niet. Emoties komen en gaan, accepteren en over je heen laten komen klinkt mooi maar is in de praktijk best lastig. @1982: wat een toeval dat je waarschijnlijk met mijn man samen werkt. Lief dat je aan ons denkt, steun van onze omgeving is heel fijn. @Rhea: ik heb je verhaal gelezen en ook een bericht geplaatst in je topic. Wat verschrikkelijk dat je ook je zoontje moet missen, zo'n verdriet wens je werkelijk niemand toe. Ik ben tegelijk ook heel dankbaar voor lotgenoten, we staan niet alleen en kunnen elkaar steunen. Ook hier nog heel veel sterkte & kracht voor jou!
Als ik jou verhaal lees rollen de tranen over mijn wangen. Wat is dit oneerlijk. Wij hebben een half jaar terug ons zoontje Mathijs tijdens de bevalling verloren. Ik kan je/jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen en blijf er over praten zoveel je wil. Ik hoop voor jullie dat jullie kinderwens nog eens vervuld wordt. Maar geef het zijn tijd. Jullie joey leeft voort in jullie harten en zal altijd bij je zijn. Dikke knuffel voor jullie
Met tranen in m'n ogen lees ik je verhaal, gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Ik wil jou en je man heel veel sterkte en kracht toe wensen in deze moeilijke periode.
Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal, wat oneerlijk zeg! Gecondoleerd! Heel veel sterkte toegewenst.