Vraagje over tripp trapp

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    heb een vraagje wij hebben dus een tripp trapp stoel voor onze kindjes, maar heb voor mijn jongste dochter echt een tuigje dr voor nodig want ze klimt er gewoon steeds uit in 2 seconden staat ze al in dr stoel en staat ze schatterend voor zichzelf te applaudiseren;)
    we hadden al een andere stoel (die hadden we nog staan) met een tafelblad die je tegen haar aan kan doen, maar dat helpt ook niet...

dus we d8en een tuigje; maar nu komt de vraag: heb je hiervoor ook zon rugsteuntje voor nodig in de tripp trapp stoel? we hebben wel die beugel en het leertje maar niet de rugsteun dus....

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een tuigje voor onze zoon in de Tripp Trapp en deze zit niet aan de rugsteun bevestigd. Volgens mij heb je dus geen rugsteun nodig.

Ik heb een tuigje van Stokke zelf gekocht maar als ik je een tip mag geven; Kijk ook eens of je een universele kunt vinden die je op de Tripp Trapp kan bevestigen. Die van Stokke is namelijk erg duur (30 EUR) en het is een onding om te bevestigen.

3. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Nee, een rugsteun heb je niet nodig.
    Wat bij ons helpt als mijn zoontje steeds uit zijn Stokkestoel klimt. Is de voetenplank één standje naar beneden verplaatsen. Dan is het vaak meteen weer over voor een tijdje.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

je kunt gewoon een tuigje van Prenatal gebruiken (veel goedkoper dan die van Tripp Trapp!!) en je hebt de rugsteun niet nodig.

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Wij hebben ook een Tripp Trapp en dochter klimt al, eh, een maand of acht uit dat ding als ze niet in haar tuigje zit.. Dus tegenwoordig zit ze eigenlijk altijd in het tuigje. Hoewel ze nu ook weet hoe het ding open moet, zucht.. We hebben een tuigje van Prenatal.
    Overigens vind ik de Tripp Trapp sowieso een klimgevaarlijke stoel.. dochter is nogal een klauterkaboutertje en klimt er al een hele tijd uit, maar ook in! En dan gaat ze erop staan dansen. Ik kan mijn kont niet keren of mevrouw staat op die stoel ;).

6. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    denk dat ik het tuigje ook via MP ga kopen; dan scheelt dat wel alweer! heb hier wel een tuigje liggen, ooit van schoonzus gehad maar kan dr niet zoveel mee (snap en niet hoe t werkt) en dr zitten klemmen aan dus krijg die niet op de stoel bevestigd? iemand niet een foto van hoe een universele op de stoel moet:)???

@ danabelle: haha dat hebben wij ook t klusje is in 2 seconden geklaard dan staat ze op het blad echt zoooo eng:S.
    en dr in klimmen deed ze ook steeds, gelukkig niet meer want dat zag dr helemal gevaarlijk uit (ging wel heel soepeltjes maar toch)...

misschien plankje lager dat t ook zou werken

7. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    nee zit te denken ze zet dr voeten niet op t voetenplankje af maar op de zitting...dus dat plankje lager werkt helaas niet:S

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mijn dochtertje is iets jonger en voor haar hebben we om die reden met 14 maanden de babyzitting eraf gehaald. Bij mijn zoontje werkte dat goed dus het was het proberen waard. Binnen twee dagen kon ze op en afklimmen waardoor ze zonder babyzitting dus veel veiliger zit. Ik weet niet of dit bij andere kinderen ook kan werken maar hier werkt het dus supergoed. Nu zijn we alweer bijna een half jaar verder en klimt ze op en af alsof ze nooit anders gedaan heeft.

Deel Deze Pagina