nu weer elke avond/ nacht wakker

Discussion in 'Voeding' started by Angel Eyes, May 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano sliep vrij vlot 12 a 14 uur per nacht door.

sinds hij in februari flink de buikgriep te pakken heeft gehad komt hij snachts minimaal 1 en soms zelfs twee keer. hij wordt dan pas rustig na een flesje. heb alles al geprobeerd. zelfs laten huilen, maar dan wordt het helemaal hysterisch.
    snachts laat ik het licht uit, zeg geen woord tegen hem en geef hem de fles, direct na de fles liggen en slapen....

Zou het kunnen dat hij het ook echt nodig heeft? hij eet en drinkt door de dag best veel. hij is niet dik ofzo. maar eten als een beer. hij heeft tomeloze energie, loopt de hele dag langs de tafel, kan werkelijk geen seconde stilzitten, en dat kost natuurlijk ook energie.

Ik vind het alleen zo gek dat hij altijd flink lang doorsliep en nu ineens niet meer.

soms als hij 2x op een dag komt zit hij zo op 7 a 800 cc opvolgmelk..............

schema:
    *ontbijt fles 210CC
    *fruithap (2 stuks)
    *2 sneeen brood + beker yoghurt aangedund met water om zelf uit eenfles te kunne drinken
    *groentehap + toetje
    * 210CC melk

tussendoor water liga of soepstengel

snachts 150 of 180 CC extra, en soms 2 keer

wat gaat er mis?

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik verplaats deze naar voeding. Daar vind ik hem beter op zijn plek.

groetjes prinses

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou ik niet dus.

het is geen vraag over voeding maar over slaapgedrag. voeding erbij genoemd als informatie

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Merel heeft dit ook sinds een week of 2. Eerst dacht ik dat het alleen te maken had met een sprong, maar we zijn toch wat gaan proberen. De laatste fles opgehoogd (wordt bij jullie wat lastig ;) ), maar dan kwam ze nog rond een uur of 4.

Gisteren avond hebben we van de helft van de fles (100cc) pap gemaakt en met een lepel gegeven, de andere helft gewoon op schoot opgedronken uit de fles, anders wordt ze niet rustig. En vannacht werd ze om 4 uur wakker, maar hoefde nu alleen maar even goed gelegd te worden (ze raakt wel eens de weg kwijt in bed lijkt wel :) ). Ze schreeuwde niet van de honger, werd alleen wel wakker.

Misschien een idee om de laatste fles pap te geven, vult wat meer en misschien genoeg om de nacht weer door te slapen. Merel is ook zo bewegelijk en heeft dus blijkbaar behoefte aan meer eten.

Merel eet nu
    7.00 fles 150/5
    10.00 fruit 2 á 3 stuks
    12.00 broodje
    14.30 fles 150/5
    17.00 groente
    19.00 100cc pap, 100cc melk.

tussendoor drinken (water diksap) en stukje ontbijtkoek,

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik denk dat het een gedragspatroon geworden is. Kan je niet het aantal cc's 's nachts langzaam gaan verlagen? En die laatste fles een papflesje van maken? (Nutrix)

Share This Page