ik vond het heel leuk 2 jaar terug, was toen precies 15 weken zwanger. een vriendin had toen al een kindje in de kinderwagen en dat was niet zo fijn.. ze liep overal tegen de hakken aan. ik ga dus zonder kindje en met een zwangere buik.. ben dan 31 weken en 4 dagen.. ga nu met 2 andere zwangere, allemaal jongetjes die er gaan komen dus gezellig naar de jongens spulletjes kijken
Wij zijn in 2009 geweest, was toen bijna 3 maanden zwanger. We gingen op een vrijdag en dat is minder druk dan in het weekend. Ik vond het wel meer gericht op mensen die al bevallen waren, maar dat is volgens mij nu niet meer zo. Heb van te voren een lijst gemaakt, wat we goedkoper daar konden halen. Helaas had ik toen het Wij jonge ouders negenmaandenboekje niet. Deze keer gaan we niet en heb ik mijn boekje naar mijn allerbeste vriendin opgestuurd.
Ik ga voor de 2e keer. Vorige keer was ik zwanger en nu ga ik met mijn zoontje. Heb een gratis avondkaartje van het Kruidvat en woon in de buurt, dus waarom niet. Aangezien ik me de drukte van vorige keer nog goed herinner, neem ik zoonlief mee in de draagdoek.
ik ben benieuwd ik ga voor de 1e keer heen.. gewoon eens beleven.. valt tegen jammer dan en probeer er dan een gezellige dag van te maken.. maar ga natuurlijk er van uit dat het 100% meevalt
Ik ga op zaterdag samen met m'n vriend!! Ben dan ruim 30 wkn zwanger.. Wij gaan er ook gewoon een gezellig dagje uit van maken!! Hebben vast wel leuke spulletjes en hebben dingetjes Heb nog een borstkolf nodig en heb een aanbiedingsboekje waar er in staan met korting op de beurs.... En ja, druk zal het zeker wel zijn ja! Maar daar bereiden we ons gewoon op voor en dan kan het alleen maar meevallen Veel plezier iedereen die ook gaat!!
Heb 2 kaartjes gewonnen dus ik ga er ook heen Ben er 3jaar geleden geweest, was toen precies 20weken zwanger. heb daar ene prachtige 3D/4D echo laten maken. Wilde dat dit jaar weer maar omdat ik dacht dat we blut waren en geen kaartje konden kopen, heb ik ergens anders al de 3D echo geplanned staan. Nu toch kaartjes gewonnen en ga er gewoon just for the fun heen. 3jaar geleden met mn pa en zijn vrouw, dit jaar met mn moeder en haar man. Vond t toen erg leuk maar zo belachelijk druk. Hoop dat ik het deze keer ga volhouden want heb BI. en kga al dood als ik ff t centrum hier in ben geweest. Helaas kan je op de beurs bijna nergens zitten en eten is idd prijzig.
Of het een aanrader is tja ligt aan jezelf, ik vind het altijd wel druk maar errrrug leuk.....vorige keer met jonste niet geweest en aangezien dit hoogstwaarschijnlijk onze laatste zwangerschap gaat worden gaan we nu lekker met zijn tweeen nog even sfeer snuiven.....ga dus lekker met mijn manentje die geheel vrijwillig en met veel plezier mee gaat.
Als de treinen dan rijden zoals ze afgelopen dagen hebben gereden, zie ik er toch vanaf Ik wacht nog ff af dus....