Heeft iemand nog een kortingscode voor een gratis dagkaart voor de negenmaandenbeurs. Of een andere aanbieding. Zelf heb ik een avondkaart,maar we gaan het liefst de hele dag naar de beurs. Of een lidlcode,daar kon je toch ook kaarten mee krijgen? Iemand suggesties. Alvast bedankt
code's kunnen maar 1x gebruikt worden...wel lullig als jij vb. morgen gaat terwijl de gene die ervoor betaald heeft (de code dan) vb. vrijdag gaat die komt dan dus niet meer binnen.....
ik had 4 bonnentjes gekregen en op alle 4 staan de zelfde code's hoe weet jij dat het zo werkt met die code's dan ...
Ik heb het via bonbebe gedaan....moest ik een eticket uitprinten en deze is uniek zeg maar....vandaar dat ik het weet.
Lidl Acties sorry vergeten er bij te zetten.... bij deze krijgje ook e tickets .. kijk maar of je de code gebruikt...
De bonbebe actie is al afgelopen. Die liep tot 31 januari. Misscchien ben ik er al wat laat mee. Valt altijd nog iets te proberen. Anders gaan we, als het niet lukt, naar de avondbeurs.