onderstel wagen verzenden maar hoe?

Discussie in 'De lounge' gestart door oxbow, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Op marktplaats heb ik een onderstel staan.
    Nu heb ik bij de advertentie gezet dat hij opgehaald moet worden, maar nu reageerde iemand dat die hem verzonden wil hebben.
    Heel leuk, maar in een doos past hij niet en ik zou niet weten hoe ik hem anders moet verzenden zonder dat hij beschadigd raakt.
    Had zelf het idee geopperd om hem dan in vuilniszakken te doen en dan een hele grote plastic zak, waar hij wel in zijn geheel in past, maar ja ik weet niet of hij heel aan komt, daar heb ik geen controle over.

Zouden jullie het verzenden en zo ja hoe?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik zou het niet verzenden. De kans dat t onderstel beschadigt raakt lijkt me erg groot zo. En dan?? krijg jij mailtjes dat t geld terug moet ofzo. Nee ik zou t risico niet nemen.

3. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Als de persoon het graag verzonden wilt hebben, zal ik wel duidelijke afspraken maken... Over hoe je het verzend (zakken) en dat evt beschadigingen dan de risico zijn voor de koper... Je kan fotos toezenden van het onderstel en hoe je het verpakt hebt.

Maar ja... vind dit altijd nog moeilijk... Liever niet verzenden nee...

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb 1x een wagen verzonden. Incl zitting. Ik had 3 grote kartonnen dozen opengevouwen en daar dmv stevig tape, een nieuwe "doos" van gemaakt. Hij was niet helemaal dicht maar dat hoefde ook niet. De belangrijkste delen waren beschermd.
    Mijn moeder heeft 3 wagens via mp gekocht, compleet met bak en heeft deze laten verzenden. Die kwamen inderdaad alle 3 in stevig plastic. Er zat een briefje op dat het breekbaar was. Wagens waren helemaal in orde.
    Voor de zekerheid zou ik wel nog een briefje op de wagen zelf doen met je adres. Mocht het plastic met adres eraf gaan, weten ze iig van wie die wagen is.
    1 wagen met bak was de 1e keer niet helemaal goed aan gekomen. De verkoper had wagen en bak ieder in een andere zak gedaan en deze 2 pakketten op elkaar getaped. Geen probleem, als je maar goede tape gebruikt en geen verftape;)
    Je raad het misschien al, de tape was gescheurd en 1 pakket was weg. De bak. Heel gedoe mee geweest omdat er natuurlijk geen adres op zat. Die zat op het onderstel.

Duidelijk aangeven dat het op eigen risico gebeurd en dan is er voor jou niks aan de hand als er wel wat mee is.

5. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Als je er überhaupt al aan denkt om het te versturen doe het dan in ieder geval aangetekend. Zo voorkom je de strijd dat er gezegd word, 'ik heb niks ontvangen'... En ik zou net zoals met IDeal eerst betalen dan verzenden regeling treffen. Succes!!!

Deel Deze Pagina