raar voorgevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eden28, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Over 2 weken heb ik de eerste echo :D echter is er een soort gevoel dat het er niet eentje is maar 2! Weet niet waar het vandaan komt. Bij de eerste was ik 10 KG aangekomen en bij de tweede 8 KG. Ben vrij slank. Nu ben ik al 5 KG aangekomen! Hoeft natuurlijk niks te zeggen en heb ook al wel echt een buik. Zie dit wel vaker bij een derde maar ik heb zo'n voorgevoel....

Slaat dit ergens op???

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Als je nu al een buikje hebt komt dat echt niet van het kindje, of eventueel meerdere. Het is nu nog zo klein dat het nog niet voor een buikje kan zorgen. Wel is het zo dat je darmen opzetten en als dit je derde is zijn je buikspieren nu eenmaal niet meer wat ze geweest zijn :) Maar je gevoel kan natuurlijk altijd kloppen, maar niet aan de hand van je buik of het aankomen.

Veel plezier bij je echo!

3. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    is niet alleen dit. Ik heb tweeling zussen, dan wel eeneiig dus niet erfelijk maarja... we zullen zien

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je bent alleen in deze termijn nog niet aangekomen door 't gewicht van je kindje(s) hoor, maar door hormoontjes. Of je nou 1 of 2 tuinbonen in je buik hebt, scheelt erg weinig in gewicht ;)

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    is het niet zo dat als je er 2 hebt je ook meer hormonen hebt??? Vooral omdat het bij de eerste 2 zo anders was. haha misschien is het geslacht wel gewoon anders :p

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Toch vind ik dat "gevoel" ook wel mooi hoor, ben heel erg benieuwd wat het zal zijn, 1 of 2, en of je gevoel goed was! Zo heb ik heel sterk het gevoel dat ik een meisje krijg, dat is ook nergens op gebasseerd, en ik zal het pas over zo'n 20 weken weten...

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Haha maar jij kan het al wel weten! Heb nu jongens dus denk automatisch een jongen maar als ik denk over hoe en wat straks zie ik steeds roze voor me. Zou het wel leuk vinden maar maakt me echt niks uit. Heb zelf al iets van roze besteld. Toen ik het thuis kreeg bedacht ik me dat ik nog helemaal niet weet of het een meisje wordt....

8. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Spannend!

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik had heel snel een heel sterk voorgevoel over een meisje! Droomde het zelfs. Kan gewoon niet uitleggen maar het was echt heel sterk!
    En het klopt!:D dus t zou best kunnen!

10. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Das waar, ik hoef maar te bellen en ik weet het, want de verloskundige heeft het wel gezien en opgeslagen in de computer... Maarja, wij gaan voor de verrassing! Een tweeling is natuurlijk wel even wat anders, dat moet je gewoon weten, je laat je niet verassen bij de bevalling hoeveel het er zouden kunnen zijn, haha,m dat zou ook wat zijn :$:D

Ik heb verder alleen nog maar neutrale dingen, want ja, je weet maar nooit!

11. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Dat hoor je vaker, met zo'n voorgevoel... dat vind ik zo mooi! Een vriendin van mij dacht jongetje en ze had ook gelijk!

12. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik dacht ook een meisje en het bleek een jongrn.... Hshaha

Ben benieuwd of ji voorgevoel klopt!

13. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik was er, toen we voor de eerste echo gingen, echt heilig van overtuigd dat we er twee te zien zouden krijgen :D. Ik had me er al helemaal voor gewapend, maar het blijkt er een te zijn....
    En ik ben er van overtuigd ook dat ik zwanger ben van een jongetje. Mijn vriend denkt echter dat we een meisje krijgen.
    We willen het eigenlijk niet weten tot de bevalling, maar door onze duidelijke voorgevoelens vinden we het stiekem wel spannend of er straks op de 20w echo iets te zien is ;).

Ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt!!

14. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Wij hadden vanaf dag 1 al het voorgevoel dat dit een jongen zou zijn, ik voelde het heeeeeeel sterk en zei ook altijd 'hij'. En ja hoor..het word/ is een jongen:)
    Bij de miskraam vorig jaar had ik weer heel sterk het gevoel dat het een meid was...maarja dat zullen we nooit weten.

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mijn dochter was ik er ook van overtuigd dat er twee moesten zitten. En er zat er toch echt maar 1! :D

16. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat het er 2 waren en nu zwanger van een 2-eiige tweeling. Verder zei mijn gevoel ook dat het een jongen en een meisje zou worden en ook dat klopte! Dus het zou best kunnen.

17. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    volgens mij zijn 1 eiige wel erfelijk, ben er zelf een en komen heel veel voor in onze familie alleen 2 eiig is niet erfelijk

18. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

bij dit kindje had ik vanaf het begin al het gevoel dat het een meisje zou zijn. De 20w echo bevestigde dat , maar is natuurlijk niet 100% zeker.
    Nu droom ik steeds dat het toch een jongetje is :D

Deel Deze Pagina