9 maandenbeurs tips

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    hey hallo,

wie is er al naar de beurs geweest en heeft nog tips of dingen waar je echt even moet kijken? wij gaan morgen

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ben ik ook wel benieuwd naar...wij gaan ook morgen:D

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wij ook morgen haha :D
    Ik heb gewoon beetje in het boekje en op internet gekeken waar ik sowieso even kijken wil.
    Maar ben benieuwd hoe het er is.

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er vandaag geweest! :D

Ik ben samen met mijn moeder vrij vroeg weggegaan, we waren er rond een uurtje of 10. Redelijk rustig met parkeren en volop plek, daarna eerst rustig een bakkie gedaan, wc bezoek, plattegrondje scoren, en tegen die tijd gaat de beursvloer wel open. (de pinautomaten zijn ook nog goed te bereiken op dit tijdstip ;))
    Was nog erg rustig in de ochtend, echt fijn. Later na 1 uur werd het flink drukker.

Ik weet niet precies wat jullie zelf op het oog hebben. Of dat je nog specifieke spulletjes nodig hebben. Misschien wil je gewoon wat rondkijken en ideeën op doen, en dat kan ook prima Ik wilde heel graag kijken voor een geweven draagdoek en wat info inwinnen. En daarin ben ik geslaagd (gelijk ook eentje gekocht, ben zo happy ermee! :D).

Zo heb ik mezelf ook een budget gegeven, want je ziet zoveel leuke dingen, ik moest mezelf soms echt even tegenhouden hoor ;).
    En houd rekening met de horeca prijzen (2 koffie en een flesje water kost ruim 8 euro), maar als je een dagje weg gaat mag dat ook de pret niet drukken!

En vooral veel shop plezier! :D

5. esseltje

esseltje Actief lid

12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    heej meiden,

ik ben gister geweest!
    druk druk pfff niet normaal!!!!!
    maar goed het was dan ook de eerste dan van de negen maanden beurs en dat doet ik nooit meer!!! hahaha
    maar was erg leuk! als je belly paint leuk vind zou ik je vroeg inschrijven kruidvat en nutrilon doen het gratis met leuke foto daarna. ik was jammer genoeg te laat! dat vond ik echt jammer haha. bij ons was babette van veen er bij de woezel en pip stent! ik heb dan ook een leuk boekje met hand tekening voor onze kleine meid :D hahah.

veel plezier!!!!!

liefs esseltje

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    En kreeg je veel gratis dingen??? Ik hoor van vrouwen die meerder boodschappenwagentjes meenemen omdat ze anders teveel moeten sjouwen?? Ofr valt dat wel mee?

7. esseltje

esseltje Actief lid

12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    nou je krijgt een hoop boekjes hahaha:D
    maare je moet een hoop kopen hoor voor weinig geld dan;)

op de huishoudbeurs zelf krijg je een hoop toe gestopt!
    dus dan heb je dat wel nodig hahahaha.:D
    ik zou wel een tas mee nemen voor alle boekjes en blaadjes!

je moet zoiezo door de huishoud om op de 9 maanden te komen :p

dus succes...:)
    hahaha
    liefs

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohhh ik dacht dat het los van elkaar was?

9. esseltje

esseltje Actief lid

12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    ja dat dacht ik hahahah :D
    en het ergste vond ik je moet door het eten spul van de huishoud en dat stinkt bah bah hahahaha :D

maar het is gewoon in 1 dus als je vroeg weg gaat zou je er nog ever kunnen hihihi

veel plezier!!!

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Oke dan weet ik dat! ik ga alleen savonds dus weet niet of ik dan nog aan die huishoudbeurs toe kom;)

11. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik ben ook gister geweest. Vond de negen maanden beurs erg leuk! Hoeft trouwens niet hoor, eerst door de huishoudbeurs om op de negen maanden beurs te komen. Als je gewoon de hoofdingang neemt, met de roltrap naar boven kom je in de centrale hal en vanuit daar kun je links de ene hal van de negen maanden beurs in en recht voor je de andere.

Als tip wil ik je de kruitvat tas aanraden! Die verkopen ze alleen tijdens de eerste 7 minuten van het volle uur (waarom weet ik ook niet, iets omdat de inhoud veeeeeel meer waard is dan de prijs die je betaald) dus bijvoorbeeld tussen 13:00 en 13:07. Hij is 3 euro en er zit serieus wel voor 30 euro in. En echt leuke dingen, lepeltjes, lekkere olie, luiers, flesje, koekjes, rijstwafels enz enz.

De pampers tas voor 5 euro zitten pakken luierdoekjes en luiers en een opbergtrommel in, voordelig en een erg leuke tas (shopper) zijn wel alleen kleine luiertjes, dus niet voor grotere kindjes.

Difrax heeft ook een erg mooie aanbieding. 2 setjes flesjes, dat zijn 2 grote en 2 kleine flesjes voor 20 euro maar..... ik heb heb het niet gedaan omdat in deze flesjes nog de, per juni 2011 verboden gaat worden, stof Bishanol A in zit. Heb het nagevraagd. Maar dit moet je voor jezelf afwegen. t is wel goedkoop.

Dikkie dik tas vond ik een beetje tegenvallen, maar ach voor die 3 euro.

Ook erg leuk, bij Simply Colours kun je kleding kopen die je kunt laten bedrukken. Niet overdreven duur en binnen een uurtje klaar. Vond ik persoonlijk beter dan via internet bestellen.

En... ik heb een geweldig voorleesboek gekocht.. In de hal waar ook prenetal staat (de grootste hal) heb je achterin in het midden ongeveer een standje waar ze boekjes verkopen. De meiden die er staan hebben sombrero's op. Daar heb ik voor 15 euro een groot zwaar, supermooi geillustreerd sprookjesboek gekocht. Alle klassiekers staan erin (sneeuwitje, doornroosje, gelaarsde kat, kleinduimpje enz enz.. ongeveer 20 sprookjes.) het is een donkerrood boek met een spiegeltje in het midden.

Verder voor de meiden die daar moeten kolven. De medela stand heeft prive kolfkamers met een kolf erin! De symphony kun je gebruiken, met uiteraard plastic toebehoren wat ze natuurlijk vervangen. De plastic bekertjes zijn wel erg klein dus misschien beter je eigen flesjes van medela meenemen. Ik noem dit omdat ik daar veel vrouwen zag balen dat ze al de hele dag met hun kolf liepen te zeulen.

Zou trouwens niet vantevoren denken van, ik neem een grote tas mee om alles in te doen want bij alles wat je koopt krijg je enorm grote shoppers en je hebt dan dus ruimte zat om spullen in te doen.

dat was het wel zo'n beetje, veel plezier!
    X Reintje

12. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    o en pinnen van tevoren!!! In de Rai zelf staan lange rijen!

13. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

dus om te kolven hoef je niks mee te nemen?
    gr brenda

14. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    alleen een koeltasje om je melk mee te nemen, want ze hebben geen koelkastje daar. Verder hebben ze alles (bij de stand van Medela dan he)

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

geweldig, borstvoeding is ook even goed te houden buiten de koelkast, ik dacht 6 uur.
    maar ik neem het koeltasje mee en zet ik in de auto.
    iemand nog tips waar ik het beste de de auto neer kan zetten?

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

dat hoeft niet hoor, er is ook een ingang bij de 9 maanden beurs, zodat je niet helemaal door die andere hallen heen hoeft

je kunt wel met hetzelfde kaartje op dezelfde dag naar de hhb en andersom

17. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Bij de beurs is het 20 euro per dag. ikzelf heb de auto bij sttion nieuw vennep neergezet. gratis voor 9 uur lang en met de trein ben je er in kwartiertje. verder is het echt een kleine 5 minuten lopen naar de beurs.

18. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Je kunt je melk ook in de koelkast laten zetten bij de medela stand dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Je hoeft idd niets mee te nemen. Ik had mijn kolf wel mee maar dus voor niets. Ik heb alleen mijn avent bekers gebruikt, aangezien de flesjes te klein waren. Super service daar!!

19. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ben toch wel erg benieuwd naar de kruidvat tas:D

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Hoe bedoel je inschrijven?
    Dacht dat je gewoon langs de stand kon gaan dat ze dan je buik schilderen??
    Wil het namelijk ook erg graag laten doen!

Deel Deze Pagina