Er niet heen gaan. Wat viel die beurs vies tegen zeg ! Ben er 2 jaar geleden geweest. Het is te druk en ze hebben geen tijd voor je. Ga gewoon naar een babyspeciaalzaak, daar hebben ze alle tijd voor je.
Ik vroeg me eigenlijk af; is daar een garderobe of iets waar je je jas kwijtkunt? Of zeul je die mee? Ik ga er tenminste vanuit dat de temperatuur daar binnen in die hal aardig op zal lopen....
Ben er vanavond ook even geweest en mijn tip: In hal 11 (de roltrap op meteen links) daar zit een stand van Cottonbaby. Dat zijn in de winkel dure maar hele mooie lakentjes voor de wieg en ledikant, waskussenhoezen. Allemaal superkwaliteit en vele malen goedkoper dat in de winkel. Lakentjes voor wieg waren 7,50 en voor ledikant volgens mij 15 euro. Waskussenhoes was 12,50. Scheelt bijna de helft met normale prijs. Ik was er blij mee in ieder geval! Is wel duurder dan hema of Prenatal maar kwaliteit vind ik persoonlijk beter en de printjes vind ik een stuk leuker! Let trouwens wel op, heel veel dingen lijken enorme aanbiedingen maar dat valt wel mee als je je bedenkt wat het in de winkel kost.
weet iemand. ik heb kaarten voor de hhbeurs maar kan ik ook gelijk bij de 9 maandenbeurs. ik heb wel eens gehoord dat die aparte ingangen hebben en dat je de ingang van je kaart moet hebben. het zou wel lastig voor ons zijn want 2 hebben een hhbeurskaart en een 9mndkaart
je mag naar beide. Is geen scheiding tussen de beide. Alleen begint de hh-beurs een paar dagen eerder dan de babybeurs
1 tip neem je baby niet mee ik ben woensdag geweest en het was echt druk. Ik zag allemaal pas geboren kindjes vond het eigenlijk best zielig maar goed misschien denken hun daar anders over. Idd pinnen vooraf was wel handig. Je moet wel opletten want sommige dingen schelen net een paar cent ofzo Er is idd een garderobe voor 1,50 veel plezier!
Ja daarom heb ik al beetje zitten kijken wat dingen kosten normaal en dan kan ik het vergelijken met de prijzen op de beurs.Zo wil ik namelijk heel graag een BabyCook en weet wat ie kost dus koop hem alleen op de beurs als ie daar goedkoper is. Zo zag ik in de folder ook hydrofiele luiers maar ik heb zo'n idee dat je die bij de Hema veel goedkoper kan krijgen.
de rai heeft meerdere ingangen. De beurzen zijn dan ook over meerdere hallen verspreidt en je kunt zo van de ene naar de andere.
Wij gaan ieder jaar en ieder jaar verbazen wij ons over al die kindertjes die meegenomen worden naar de beurs. Wij gaan met een aantal vriendinnen en laten onze kinderen thuis. Vorig jaar was mijn dochter 2 maanden en ook al vond ik het moeilijk haar thuis te laten...toen ik er eenmaal was stond ik weer vierkant achter mijn besluit. Echt daar doe je je kind geen plezier mee, het is zo enorm druk en ze kijken de hele dag tegen konten en benen. Arme kinderen, het is volgens mij ook niet handig hoor met een kinderwagen of buggy. Eigenlijk 1 tip dus...laat je kindje thuis. Oh ja over de babycook, ze hebben meestal een combi aanbieding. Niet veel goedkoper als in de winkel. Kijk voor prijzen ook nog even op food4babies.nl daar hebben ze vaak ook al combi kortingen. Vooral veel plezier en lach om de drukte...als je je gaat ergeren is het niet leuk meer. Wij gaan met veel plezier ieder jaar naar de negenmaandenbeurs en de huishoudbeurs
De babycooker heb ik met een lidmaatschap van een tijdschrift gekozen. het lidmaatschap kostte me rond de 70 a 80 euro voor 1 jaar en kreeg hem er toen gratis bij! zo goedkoop is ie nergens Ik moest voor mijn vriendin flessen meenemen was een startersset, die zag ik hier 2 euro goedkoper bij het kruidvat. Ik heb haar gemaild dat ik wel wat voor haar wil meenemen maar voor de flessen maar naar het kruidvat moest gaan hahahah
Jammer dat ik de Cottonbaby stand gemist heb! Ik ben gek op dat merk! Wel allemaal andere leuke dingen gekocht.
Vertel!! Wat voor leuke dingen!! Hoor graag tips...net zoals die tas van kruitvat dat zijn leuke tips!!
Noujah we nemen ons zoontje wel mee, want anders kunnen we niet naar de 9 maandenbeurs. Ik heb geen rijbewijs en we hebben geen oppas. Hij is pas 7 weken, dus veel merkt hij er niet van Weet iemand of Friso ook aanbiedingen heeft voor voeding? Ik geef Friso 1 Extra en hoop dat ze een leuke aanbieding hebben