9 maandenbeurs tips

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

In Nederland is het verboden om de 1 voeding in de aanbieding te doen of reclame voor te maken! Dus helaas:).

Ik vond de beurs ook erg leuk, ben gister geweest samen met een vriendin, zonder kinderen (gingen eigenlijk naar de huishoudbeurs maar de 9maandenbeurs was ook erg leuk!).

Ik heb de Boon frog pod inclusief speeltjes voor 30 euro:D, wilde ik al een tijd dus ben er erg blij mee.
    Verder hadden wij zelf drinken en broodjes mee, in de kluis gestopt(3 euro voor een grote).

Het is wel druk, daar moet je tegenkunnen, maar als je je daar overheen zet, is het errg gezellig.

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    He wat jammer! Noujah dan maar op luierjacht :p haha

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hey meiden..

ik ga zondag naar de 9mnd beurs.. nu heb ik ff een vraagje. ik ben aan het kijken voor een angelsound, hebben ze daar ook iets van op de beurs???

ik hoor het wel..

groetjes rinke

4. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Bij deze nog een keertje :D

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Gister geweest maar ik vond het eerlijk gezegd toch wat tegenvallen. Heb het naar m´n zin gehad en een gezellige dag met m´n moeder gehad maar de beurs zelf...

Zoiezo, waarom kan je nergens rustig eten en drinken?
    Bij die paar 'kraampjes' die er zijn is het bomvol!
    Wij waren blij dat we zelf iets bij hadden maar even gezellig een bakje doen leek ons ook leuk.

Mensen die bekende tegenkomen en midden op t pad gaan kletsen..maar goed die heb je ook in de stad.

En die rolstoelen met hoogzwangere en kinderwagens en kei hard huilende kinderen..:)

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    cottonbaby is idd een goeie tip ;)
    erg leuk lakentje gekregen van mams van 15 euro!

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Dacht dat er juist extra plekken waren gecreeerd voor de zwangere vrouwen om ff uit te rusten???

Ik ben nog op zoek naar ledikant dekentjes...iemand daar ook leuke aanbiedingen van gezien?

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik hoor al dat er vanavond heel snel doorheen moet gaan crossen hahaha. Zoë blijft lekker even een paar uurtjes bij oma, dan gaat mamma wel wat zooi scoren:D.

9. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.059
    113
    Hier
    ik ben net geweest. tip als je veel wilt gaan kopen kun je een kluisje huren. ze zijn alleen wel heel snel allemaal weg. wij hebben uit eindelijk eentje overgekocht van mensen die weg gingen.

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vandaag een ledikant dekentje gekocht van 50 euro nu voor 15 euro.
    Bij de stand van Be Baby als ik het goed heb.
    stand 09.502 geloof ik.

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Joehoee, heb ook een kruidvattas gescoord!! Ennnn, met cd van Xander!! Zo blij!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wat ik echt super vondt was de woordslinger daar hebben
    We een slinger laten maken voor 8.50. Met de tekst hoera .... Is geboren. En maakte niet uit hoelang de naam was

De gratis foto is ook leuk bij wij serves en belle foto

De kruitvat tas heb is dus gemist :(

En voor de rest leuke dingen kijken

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik ga zeker voor dei kruidvattas :)
    vorig jaar waren de huishoudbeurs tassen in het begin voor 3,00 ofzo en later aan het einde van de middag voor 1 euro...allemaal overblijvertjes...pff.

En ik heb ook kaarten waarmee je je moet aanmelden bij de huishoudbeurs..en dus bij de ingang van 9mndbeurs binnen kunt komen...ja alleen via de hhbeurs dus.

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wij zijn gisteravond geweest...was leuk! Drukte viel mee!

Hier ook een kruitvat tas gescored maar vond hem eerlijk gezegd tegenvallen...een flesje...een verpakking opvolgmelk...een zinkzalf en lotiondoekjes..lijkt me geen waarde van 25 euro zoals ze zeggen maar ja toch leuk voor die 3 euro!
    Verder nog zwitsal pakket gekocht....nijntje muziekknuffel en hydrofiele luiers

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ben donderdag geweest.. niet echt tips ja 1 tip : NEEM A.U.B. NIET JE KLEINTJES MEE echt zo zielig heb de hele dag niets anders dan huilende kindjes gezien zoooo zielig moeders die op de grond luiers verschonen kindjes voeden..
    het is zo'n herrie daar dat kan gewoon niet goed zijn voor de kleintjes..

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Wishiepishie. Was jij er ook gisteren? Wij ook. Ik vond het heel druk hoor. Pfff ben vannacht 4x wakker geweest doro de onrust in mijn hoofd hahahaha. Maar het was leuk. Jammer dat ik jeniet heb gezien.

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Eens. ik werd er zelf onrustig van! Wat een rotnacht heb ik achter de rug.. Nee dit is echt niets voor kleintjes. Sorry.

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Neee kep jou ook niet gezien haha...van die onrust klopt...dan kun je niet lekker slapen he

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik ben gisteravond ook geweest.. en wat ik vooral veel zag wat baby's in de maxicosi :$ op het onderstel.. kan toch nooit goed zijn als je de hele dag/avond over zo'n beurs loopt..

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben ook gisteravond geweest. Ik verbaasde me ook enorm over het aantal mensen dat pasgeboren baby's en peuters mee had. Het was zo'n herrie en drukte daar... ik zag allemaal kindjes in hun ogen wrijven en huilen, omdat het eigenlijk gewoon bedtijd voor ze was. Echt zielig!!

Ik was lekker met mijn schoonzus en wij hadden ons kroost thuisgelaten ;)

Ik heb op de 9-maandenbeurs een liedjesboek met cd gekocht die ik al van plan was om te kopen....en toevallig kwam ik het gisteren dus goedkoper op de beurs tegen! En ik heb ook een zwemshirt voor mijn zoon gekocht dat UV-stralen tegenhoudt, voor de zomervakantie.
    Op de huishoudbeurs ook nog leuk spul gescoord...o.a.. een coffeeduck om gewone koffie in mijn senseo te kunnen doen. Wat een uitvinding!! :D

Deel Deze Pagina