ja daarom zou ik aanraden om door de weeks te gaan als je kan dan is het altijd veel minder druk dan in het weekend athans mijn eigen ervaring dan
Ik ga ook, samen met mijn moeder. Ik zie wel hoe lang ik het volhoud en er zijn daar geloof ik ook rustruimtes (?)
ok wie gaan er mee naar de 9 maanden beurs? of zullen we hiervoor een club maken? t lijkt mij t beste dat we dan door de weeks gaan dan is t wat rustiger mij maakt de dag niet uit ik moet zo en zo vrij nemen
Ik ga ook, weet alleen nog niet of mn ventje mee gaat of dat ik met andere ga,maar zie ik tegen die tijd wel!
Ik ga ook ! Heb de kaartjes al binnen, 2 voor de prijs van 1. Mijn vriend wilde graag mee haha, wel leuk.
ik ga ook met een vriendin die ook zwanger is 5 wk ong korter dan mij. we wouden dit keer zonder de kids en een avond kaartje kopen. mannen blijven ook mooi thuis.
Ja ga ook heen met mijn mannetje. Heb er ook heel veel zin in Voor die meiden die met een groepje heenwilden. Misschien kun je een een topic maken en dan bovenaan een lijst met de meiden die meegaan. Anders word het misschien zo onoverzichtelijk. Het is maar een idee hoor!
wilde er afgelopen keer dolgraag heen maar toen kwam werk der tussen en nu loop ik echt op het allerlaatst en ik weet zeker dat ik dat niet ga trekken.... trek nu rondje supermarkt al bijna niet