9 maandenbeurs

Discussie in 'De lounge' gestart door Noatje, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Net terug van de 9 maanden/huishoudbeurs. Wat een drukte, niet normaal meer.

2. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij ook net terug. Ben versleten, wat een drukte! Wel weer heel leuk! Heb van die handige slabben gekocht, silly billyz. En verder nog wat leuke nijntje dingen uit de nijntje winkel. Maar kleertjes vond ik toch tegen vallen. Vorig jaar stond er op de huishoudbeurs ook een stand met heel veel BabyFace enzo, deze nu helaas niet gezien. Heb vorig jaar nl flink ingeslagen. De kleertjes op de 9 maanden beurs gaan meestal maar tot 86. Maar goed, het was heel leuk en gezellig zo'n dag! Wij hebben er elk jaar maar traditie van gemaakt.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik ga zaterdag met een vriendin.

Ben heel benieuwd. Al wel jaren naar de huishoudbeurs geweest, maar nog nooit naar de 9 maanden.

We gaan overigens met de trein. We hebben beiden geen zin in een parkeer drama :D

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Maar de parkeer was hoe dan ook vol, dat gaf het probleem. Iedereen werd weggestuurd. Mensen werden boos op de politie, en probeerden midden op straat te keren. Werd best een puinhoop.

De pampersstand zag er zo druk uit, dus ben ik niet geweest, was alleen beneden wezen verschonen. En mijn eigen doekjes vergeten :rolleyes: . Gelukkig een lieve mama naast me die wilde delen.

Ov ging verder goed bij mij. Maar ik ging met de metro.

Trein is een aarader, maar neem een regenkap mee voor over de wagen, want je moet best nog een stukje lopen.

5. bettyboop

bettyboop Lid

4 dec 2008
    21
    0
    0
    babyface had wel een boel kleertjes liggen hoor helemaal achterin de hal, vlakbij dat podium ik heb er gister flink ingeslagen voor me meisje

6. Wij zijn vanavoind geweest bij arena geparkeerd en met de bus speciaal hiervoor naar de Rai kost 14 euro hiervoor een parkeerkaart kopen bij de kassa bij de Rai.

Was megadruk maar leuke dingen de tijd gaat erg snel.
    babyface stand gevonden veel leuke kleertjes en goedkoop. Dus het eea ingeslagen en ik vond het wel erg leuk want het foldertje lag eer n iedereen kreeg die mee waar onze meid in staat en op de cover.

Veel plezier voor diegene die nog gaan

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha vonden wij ook!
    Wij waren woensdag 9 mnd beurs en dachten ach we gaan ook nog ff de HHbeurs over :confused: je kon op de koppen lopen! Njaaa t was wel heel leuk...we waren alleen wel blij dat we onze kleine meid niet mee hadden. Was veel te druk geweest..
    Wel jammer aan de andere kant, had graag mooie BV foto's willen laten maken enzo...

Knuffff,
    Mili

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ga morgen met een vriendin. Als ik hoor dat het woensdag en donderdag al zo druk was, laat staan zaterdag! :(
    Zal wel wat worden met parkeren. Maja we zien wel, heb er in ieder geval veel zin in! :D

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gewoon de gele bordjes volgen met 11 erop, dan kom je bij de arena uit en vandaar uit word je met een bus naar de rai gebracht. Alle parkeer plaatsen rond de rai zijn toch zo vol, dat was echt een ramp.

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wie weet of ze van die fotolijstjes op de beurs hebben waar je een echo-foto ik kan doen?
    Mischien bij de Prénatal stand? In de winkel zelf hebben ze die wel, maar heb geen zin om helemaal naar de Prénatal te rijden.
    Kadootje voor de oma's en opa's :).

Is het trouwens erg warm daarbinnen? Dan weet ik welke jas ik aan moet doen.
    En kun je bij elke stand pinnen of is het toch beter om contant geld mee te nemen?

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja precies, dat hebben wij woensdag ook gedaan.
    Parkeerplaats daar was zelfs erg rustig.
    Je hoeft niet lang te wachten dat de bus aanrijd.
    Hij rijd vrijwel meteen aan en het is dan 5 minutjes rijden. :thumup:

12. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    NEEM maar contact mee... je kan bij sommige wel pinnen maar bij de meesten niet..

Ik kom net terug en ben gesloopt.... was echt TE druk... maar wel leuk.... hihi en ik had gelukkig wel een preffered kaart gekocht

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hahaha hier hebben we er ook een traditie van gemaakt :) wij zijn ook donderdag geweest. :D

Vraag me dan ook gelijk af hoeveel van jullie ik eigenlijk gezien heb dan :)

14. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ben vanmiddag geweest met een kennisje. geparkeerd bij de arena inderdaad, dat ging prima met die pendelbus. goed geregeld!

de beurs was echt TE druk; wat een volk allemaal! en serieus bérgen mensen die hele koffers meezeulden voor alle in-te-slaan zooi. :confused: érg om gelachen!

HHbeurs hebben we overgeslagen; te druk en we gingen echt voor de 9maanden-beurs. was best leuk daar. veel te zien en je werd doodgegooid met folders etc.
    we hebben nog de enorm lange rij doorstaan voor 56 gratis newborn-pampers (zo'n groot pak), dat vonden we toch wel de moeite waard.
    verder nu voor de helft een deryan travelbedje gekocht, érg blij mee. en nog wat klein spul.
    we vonden het wel érg warm en vol. denk niet dat ik snel nog ene keer zou gaan, en al helemaal niet met een klein kind in een wagen: dan word je echt bijkant omver gelopen of mensen zwiepen tassen in je kindje's gezicht. :( 3xniks, leek me dat. al wed er met dikke buiken nou ook niet echt fijn rekening gehouden...
    ach, het was een leuk dagje uit. was wel helemaal kapot toen we weer thuis waren, hihi.

voor degenen die nog gaan: veel plezier, sterkte met de drukte, en doe laagjes aan zodat er wat uit kan. jas kun je wellicht beter thuis laten. garderobe hadden wij niet gezien, en dan loopt je toch steeds met je jas te slepen.

15. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Idd, ben ook benieuwd, volgens mij zijn er behoorlijk wat geweest van dit forum :D . Ik vond het iig heel leuk, en vond het met de kinderwagen ook wel meevallen. Soms moet je even wachten omdat het gewoon te druk is om erdoor te gaan met wagen.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ben gisteren geweest was erg druk met de trein oef zoveel mensen op een peron heb ik nog nooit gezien en dan was het net leeg kwam de volgende trein alweer aan. maar het was erg gezellig en heb ook met een kinderwagen gelopen en vond dit ook goed te doen behalve op de hhbeurs daar was het erg druk. ook na 2 uur vond ik het op de 9 maandenbeurs erg druk worden toen kwamen er ook veel mensen van de hhbeurs ff kijken dnek ik. en idd ook met koffers en andere karretjes hihi.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben donderdagavond geweest en moet zeggen dat het me qua drukte juist heel erg meeviel in vergelijking tot andere jaren (ben toen overdag geweest)
    Ik had kaarten voor 18:00 u maar mocht er om 17:00 al in.
    De stands waar het te druk was zoals bij babyface ben ik gewoon voorbij gelopen. Ga niet staan duwen en trekken.
    Ik heb lekker geshopped bij de woezel & pip stand. En producten van zarqa gekocht. OOk heeft rainbowbabies een leuke aanbieding!
    Ik vond het juist lekker relaxed dit keer. Snap alleen niet dat mensen hun pasgeboren beebjes meenemen.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kiwi, babyface stond er wel, kleine stand met veel kleding in bakken...

ik heb 1 spijkerbroek en 3 shirtjes voor 22 euro. Ze hadden het tot maatje 98...

Verder was het gisteren middag dus echt rustig, heel fijn en niet warm...

waar ik dan wel om moet lachen, een stand over een of andere gel, waardoor je makkelijker bevalt, wordt aangeprezen door 2 mannen... als of die weten hoe het voelt :(

19. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    :( dan zal het wel aan ons hebben gelegen; wij vonden het warm en giga-druk. was onze 1e keer, dus géén idee wat 'normaal' is. maar my, my: wát een hoop mensen daar (waarvan veel met absolute graai-lust, haha).
    grappig om eens mee te maken, maar niet bepaald mijn ding.

20. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Dan heb ik w.s. niet goed gekeken ... jammer ... volgende keer beter!

Deel Deze Pagina