Ik ben net weer terug maar wat een drukte zeg! En die mensen met die trolley's ...... AAARCH! Vervoer van Arena naar Rai met de pendelbus was goed geregeld!
Wij vandaag ook geweest. Het eerste uur was prima te doen (tussen 11.00 - 12.00). Daarna begon het echt druk te worden. Toen even bij de huishoudbeurs gekeken, maar binnen een uur weer weg. Kannone wat was het druk. Vooral in de voedselhal. Weer terug naar de 9 maanden, en toen kon je weer redelijk rond lopen. Bepakt en bezakt weer terug naar de trein, en naar huis.
Wij zijn gisteravond geweest (man en ik) en met z'n tweetjes was 't goed te doen. Ben 3 garderobes tegengekomen, dus we hebben onze jassen al snel daar gedumpt. Wij zijn nooit zo van het kopen, dus we gingen niet met tassen vol naar huis. Vind 't wel leuk om een beetje rond te kijken, wat dingen te proeven en vooral m'n man wilde even bij de sterke drank afdeling dingen proeven. Dit jaar mocht ik ook, vorig jaar was ik zwanger, dit keer was onze dochter voor het eerst uit logeren. Wie ik niet helemaal snap zijn de mensen die 's avonds met babietjes rondlopen van een paar weken oud. Echt hele, hele kleine hummeltjes die in een maxi-cosi liggen die op 't onderstel staat en niet één, maar echt meerdere mensen. Misschien ben ik wel heel ouderwets, maar zo'n kindje hoort volgens mij gewoon lekker in z'n eigen bedje te slapen en niet om 22.00 uur nog opgefrommeld in een maxi-cosi op de huishoudbeurs rond te wandelen...
Helemaal mee eens. Je kan mij niet wijsmaken dat die babies ene half uurtje in de maxi cosi ligt. Laat ze dan in iedere geval lekker liggen in de bak